Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

bonäslina skrev 2013-04-12 21:17:53 följande:
    Nu satte jag vinet i halsen..men de va de ju värt :P
    Det gläder mig, bonäs, mycket. Inte att du satte i halsen, men att det var värt det. Tack.....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Du tar dig fan bra ut i vad du än har på dig, Nanime.....Glad

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Clownensglädje skrev 2013-04-13 22:25:49 följande:
    Det var inte mycket slimmade tjejer här ...
    Kanske inte, men det vimlar av vackra kvinnor.....
  • Anton Chigurh
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-13 22:33:57 följande:
    Trycker att Fredrik ska lägga ut bil också
    Jag håller med dig, Vanilla, och du ser då slimmad ut, så va fan gnäller han för !!!
  • Anton Chigurh
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-13 23:24:25 följande:
    Anonym: Klart jag har! Är ju 30+ och singel så vad mer finns det att höra än att supa i sin ensamhet och hetsäta glass?!!
    Mmm, jag som gjorde egen glass i kväll, Vanilla, eget recept å allt. Ungefär såhär :

På 7,5 dl vispgrädde, 4 äggulor, 100 gram Marabou Digistive choklad (hackad förstås), 1 dl socker, fröna från en äkta vaniljstång. Sen kokade, vispade...å kokade igen, lite om vartannat sådär, kylde ner möget, sen körde jag hela helvetet i glassberedaren, en Krüps, frös ner det en liten stund till, för säkerhets skull.  

Gissa om det blev en god glass !!! 
  • Anton Chigurh
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-13 23:35:00 följande:
    Misstänker att det blev sjukt god glass! Tips till nästa gång är att hälla i Amarone i blandningen! Sjukt gott!
    Va fan, Vanilla, var tvungen å goggla, det är ju vin !!!

....i glass ??? 
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-04-13 23:38:18 följande:
    Hon menar Amaretto, mina vänner !!!
    Aaah, aprikoslikör...jaja, jo, det kan nog fan bli bra, men då bör jag kanske skippa chokladen. Vad tror du, Ermenegildo ???

Nu tror jag att jag går å lägger mig. 
  • Anton Chigurh
    Anonym (badsugen) skrev 2013-04-13 23:44:22 följande:
    Ofattbart hur du kan äta sånt och vara så deffad... kan du förklara hur du får chokladen och vispgrädden att lägga sej just i bicepsen ? Det lät supergott. (och dina senaste bilder imponerande)
    Många och långa promenader, går minst 5 dagar i veckan, mellan 12 och 27,5 kilometer varje gång, plus gymträningen 3-4 gånger /vecka, då är det inga problem. Jag snittar väl 15 - 16 km skulle jag tro, lite mer om jag skall skala av några kilo.

Och tack, bs, det värmer. Mycket.....Glad 
  • Anton Chigurh
    Jonzonto skrev 2013-04-13 23:41:42 följande:
    Jag har kört med Whiskey när jag har gjort min.. Kan användas istället för socker om man vill använda mindre sötning trots att köra de i glassmaskin! :)
    Många intressanta tips. Tackar Jonzo, skall lägga in det på listan.....Skål
  • Anton Chigurh
    Ermenegildo skrev 2013-04-13 23:48:53 följande:
    Ja, Amaretto har en tydlig mandelsmak och gifter sig inte särskilt bra med choklad. Funkar däremot utmärkt på olika sorters frukt. Luktar nästan exakt som det Björnklister vi fick i lågstadiet och som kom med en liten sked i(!) vilket fick till följd att alla små undernärda sjuttiotals barn började surpla i sig den. Men den luktade bättre än den smakade.
    Jag älskar mandel, och mandelmassa, skall nog fan prova detta vid tillfälle, Ermenegildo !!!

Tackar för tipset, Vanilla, vi hörs.
Svar på tråden Helkroppstråden