Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Ecchi skrev 2013-02-24 12:42:53 följande:
    Lördag morgon:

Skärpan är inte bra. Ni får tänka er suddigheten som en kväll på krogen. Inte för att de passar kläderna.

Inte bättre den. Hur har ni lyckas få bilder bra som ni tagit mot spegel?
    Du är en mycket vacker kvinnaEcchi, hoppas få se mer av dig. Tack.....{#emotions_dlg.flower}
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-24 13:31:17 följande:
    Men Ecchi, dina bilder blev bra ändå :P Suddiga eller ej så ser man hur din kropp ser ut! Mycket fint Solig

Bra ljus är en förutsättning för osuddiga bilder, och att man lyckas hålla kameran ganska still :P Om man inte vill använda blixt men då ser man blixten om man tar i spegel.
    I övrigt så hjälper det också att ha en ren spegel(vilket jag INTE har då jag har ett barn som tycker om att kladda på speglar) och stå så nära man kan utan att ljuset påverkas.

HELVETE va du är grann, Nanime, det är fan inte klokt alltså.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Ms L skrev 2013-02-24 18:03:04 följande:

Nu kan jag inte låta bli längre Här är en bild på mig.
    Elakt av dig å hålla oss på halster så länge, Ms, men, för detta vackra tilltag, så kommer jag lägga in ett gott ord för dig i min aftonbön. Varje kväll. Hela nästa vecka. Om du lovar visa lite mer. Så otroligt elegant och attraktiv   som du är, Ms, vore det synd och skam att inte få se dig igen. Och med "mer" så menar jag inte mer hud, nä, jag vill kort och gott se mer bilder på dig. 

Kvinnor i stiliga, smakfulla, gärna lite utmanande kläder är det absolut hetaste som finns. Som dig.

Tack....{#emotions_dlg.flower} 
  • Anton Chigurh
    Ms L skrev 2013-02-25 13:07:25 följande:

Tack alla för så mycket fina kommentarer!

Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   
    För i HELFVETE, Ms, det där ger dig en extravecka på direkten....{#emotions_dlg.flower}

Fan va vacker du är !!!
  • Anton Chigurh
    Anonym (blyg) skrev 2013-02-25 20:45:33 följande:

Börjar lite försiktigt o blygt...
    Du är väl värd å vänta på, Blyger, det syns på långt håll.....Glad
  • Anton Chigurh
    UrBalans skrev 2013-02-26 11:14:31 följande:
    Jag har inbillat mig att jag nog ser rätt normal ut för att vara en 3 barns mamma....  Men när karln inte gjort några närmanden på flera månader så tittar jag kritiskt på min egen spegelbild... Obestämd

Här får ni... är jag galen??

är karln galen??
    Ja...komplett. Totalt. Fullständigt.

Om han ignorerar en sån underbart vacker Dam som dig.
  • Anton Chigurh
    minime0101 skrev 2013-02-26 11:39:58 följande:
    Tack Anton ;) visste att det fanns nån som hjälper en :D
    Såklart, Minime, jag är inte för inte ANTON.....the....swordsmanhorse.gif 

... hjälper alltid en Jungfru i nöd !!! 
  • Anton Chigurh
    UrBalans skrev 2013-02-26 11:46:27 följande:
    Tack
    Sök................NU !!!
  • Anton Chigurh
    Ms L skrev 2013-02-26 12:18:52 följande:

Okej, erkänner att jag har vissa exhibitionistiska drag Flört 
    Gud så vacker du är, Ms, en klassisk skönhet.....Skål
Svar på tråden Helkroppstråden