Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-02-02 17:34:49 följande:

Kör en till gammal skåpmat som har visats förr
    Helt otroligt underbart arsle, jag tappar fan andan här, och jo, dom bootsen är perfekta till din perfekta röv. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2013-02-02 18:17:33 följande:
    Kroppen va ju grym men förstår inte varför så många måste köra högklackade fula läderstövlar till i övrigt snygg outfit! =)

Högklackat läder är grymt vackert i kombo med en kropp som Fifty+  !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Lussekatta skrev 2013-02-02 20:06:13 följande:
    Lördag! 

Gud så snygg, det tenderar till att bli upprepningar här, men ni, du Katten - i detta fall - är bara så helvetes granna. Fan alltså.......
  • Anton Chigurh
    Lussekatta skrev 2013-02-02 20:12:52 följande:

Snygg klänning. Underbar kvinna....
  • Anton Chigurh
    Anonym (50+) skrev 2013-02-02 21:07:11 följande:
    Grejen med den är att där är tillåtet att visa mycket mer än vad som är tillåtet här. Jag tycker det räcker så väl det som visas här men man kan ju vara med i båda om det faller en i smaken
    Njaa, den gruppen startades i första hand för att modereringen ( borttagning av vissa helt oförargliga bilder ) i denna tråden blev rent löjlig till sist.
    Det finns trådar inom gruppen också där det inte är tillåtet med helnaket, kukar mm mm, för att det skall finnas nåt som passar alla.....

Lite så. Fast denna tråden är trevlig, så länge modsen håller sig lugna.... 
  • Anton Chigurh
    Lussekatta skrev 2013-02-02 22:36:18 följande:
    Anton jag tackar så hemskt mycket!;)
    Så lite så, du är verkligen värd det....Skål
  • Anton Chigurh
    Anonym (singel) skrev 2013-02-02 22:40:21 följande:

Tack för alla komplimanger! Och väl gissat, jag är 40
    Du är fan grym, alltså, jag bugar mig, Singeln....bow.gif
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-06 23:10:06 följande:
    För att hålla denna tråd vid liv Flört

Du vet, Nanime.......Hjärta
  • Anton Chigurh
    Lindu81 skrev 2013-02-07 11:14:12 följande:

Jag i sängen 
    Förförisk, Lind, och otroligt vacker....{#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Nanime skrev 2013-02-07 16:08:27 följande:

FÖR I HELFVETE, Nanime !!!!!!!!!
Svar på tråden Helkroppstråden