• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (Spetsen) skrev 2013-01-13 09:52:20 följande:
    Tack så mycket, är 26 år. 
    Det var rätt när mina gissningar. Solig
  • Tom Araya
    mycketsaft skrev 2013-01-13 10:51:32 följande:
    Den har funkat hittills ;)
    Jag tror du överskattar avatarbilden som orsak. Flört
  • Tom Araya
    mycketsaft skrev 2013-01-13 11:01:33 följande:
    Haha, menar du att jag är så himla otrevlig att ingen vill skriva till mej?
    Nej, jag menar att om män här mejlbombade alla kvinnor med snygga avatarbilder så hade du blivit det ändå.
    Antingen är män här lite mer försiktiga eller så är det din status som sambo (+barn), en kombination av båda eller något annat...Solig
  • Tom Araya
    Anonym (tvåbarnsmor) skrev 2013-01-13 11:11:14 följande:
    Smyger i tråden sedan ett tag. Undrar om man ska våga sig på en bild... Om ni inte är alltför kritiska förstås.
    Det är klart du ska våga....de flesta är jättesnälla här...Flört
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2013-01-13 13:14:08 följande:
    För att visa att vi alla har våra brister så lägger jag ut en sjukt osmikrande bild på min mage. Jag har turen att mitt "sladder" döljs av en bra placerad troskant men den den fick jag dra ned nu. Sorry för denna bild men.. ja... det efterfrågades.
    Lägger in en annan bild som ni kan götta er med istället ;)

Jag tycker du ser fin ut trots magen.Glad Du är ju rätt smal förövrigt med markerad midja och så och fyllig byst.
    Inget att skämmas för...Solig....och de där ögonen kan släta över en hel del brister! Flört
    Tack för en fin bild. {#emotions_dlg.flower}
  • Tom Araya
    mycketsaft skrev 2013-01-13 14:15:19 följande:

Ja fast jag har ju just bytt bild, hade en annan och bytte vid årsskiftet, har iofs inte hunnit ha den här så länge att jag egentligen kan utvärdera redan. Sen beror det nog på var man är mest, skriver man mest om katter får man nog inte lika många skamliga förslag som om man är inne i sextrådarna ;) 
    Jag inbillar mig att vissa kan vara lite rädda för dig också, apropå katter....Flört
  • Tom Araya
    Nanime skrev 2013-01-13 16:28:08 följande:
    Haha! Tackar :D
    Du är bra snäll! Hjärta

ja, formerna är det inge fel på(älskar den kvinnliga formen jag har) :P men det är klart att man inte skulle klaga om huden drog ihop sig liiiite snabbare(och mer) xD
    Snäll kanske, men framförallt ärlig, varför jag inte uttrycker mig i så stora ord oftast. Solig
  • Tom Araya
    Anonym (50+) skrev 2013-01-13 17:58:42 följande:

Råkade bli helt ensam i omklädningsrummet på gymet någon minut och då kunde jag inte låta bli så här kommer mitt bidrag. Hade väldigt bråttom  så därav bildkvalitén. Passar på att visa upp mina biceps som jag är väldigt stolt över !

Det var ingen dålig kropp för en 50+'are! Flört Bra jobbat! Skål Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-13 18:36:26 följande:
    Jag vill lägga ut en bild, men hur gör jag???? Och hur mycket får man visa?
    Har du bilden i datorn är det bara att använda 'ladda upp en bild'-funktionen.

FL godkänner inte helnaket tyvärr men bilder med bara trosor/kalsonger samt något som täcker det mest väsentliga på kvinnobröst verkar funka om inga rabiata moralkärringar anmäler bilden.
  • Tom Araya
    mycketsaft skrev 2013-01-13 20:04:45 följande:

Haha, ja det kanske blir lite för mycket att tjata om katter i alla trådar och dessutom ha med en på profilbilden ;)
    Jag tänkte nog inte så mycket på ditt husdjur men du har en poäng. Glad
    Även kvinnor kan ha vissa kattliknande egenskaper vara vissa är mindre angenäma...Flört
    Det finns ju en del myter om kvinnor med hårfärg lik din...{#emotions_dlg.djavulsk}
    ....rent utseendemässigt är den dock väldigt attraktiv. Flört
Svar på tråden Helkroppstråden