• Tom Araya

Helkroppstråden

A82 skrev 2013-01-16 10:41:27 följande:

....inte bra Rynkar på näsan

Ren flicka KAN väcka smutsiga tankar...
  • Tom Araya
    Alexia skrev 2013-01-16 11:34:15 följande:

Vad snygga alla är! Roligt med så mycket fina bilder, här kommer en halvdålig bild på halvstora mig!
    En halvdålig bild med helläckra du....Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 12:44:53 följande:
    Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?
    Men den har även ett mjukt lager hull på sigTungan ute rumpan stannar oavsett hur mkt jag går ner i vikt, blir därimot gryyymt benig på axlar och bröstkorg bara Obestämd  så jag har gett upp det...

Hatade den när jag var yngre, kunde få kommentarer i skolan om putrumpan, JLo butt! osv..

Tänkte länge fettsuga så fort jag fick råd, men jag har lärt mig acceptera den med tiden, den är ju ändå en STOR del av mig, hehe Flört   

påminner om Kim Kardashian i formen säger många, fast jag har mindre bröst, och hon är nog i bättre form, men hon har ju inte fått barn heller :) 

Har suddat i bakgrunden eftersom jag är skitnervös att nån ska känna igen den :P...kan inte fatta att jag gör det här!!!

Härligt läcker kropp och rumpa du har! Solig
  • Tom Araya
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-16 13:04:33 följande:
    Får se om jag kan hitta nån rumpbild och lägga in så småningom... Flört
    Det ser jag verkligen fram emot. Glad
  • Tom Araya
    Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:

Här kommer lite 50+-godis!

Vilken kropp, vilka lårmuskler och vilken sexig topp...Solig
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-16 14:47:56 följande:
    Dags för lite påklätt igen tror jag, börjar få ont om bilder  Obestämd

Vackert! Solig
    Men den där typen av överdel som ser ut som en halvt avtagen tröja har jag aldrig förstått mig på...Drömmer Skrattande
  • Tom Araya
    Proppset skrev 2013-01-16 16:00:29 följande:
    Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.

Härlig bild! Solig Jag gratulerar till framgången {#emotions_dlg.flower} men du är faktiskt fin och rätt het redan nu. Flört
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-16 18:16:43 följande:
    För att gå mot strömmen en aning tänkte jag dela med mej av denna bild från sommaren 2012.
    En kropp är ju en kropp oavsett form Glad

...och där var det mycket form. Skrattande
    Mycket vackert! Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-17 01:31:33 följande:
    Är höggravid, inte så jätte trevligt att lägga ut bilder när man får se andas snygga och vältränade kroppar. Solig
    Även gravida är välkomna! GravidSolig Vi har redan fått exempel i tråden på hur vackra gravida kvinnor kan vara.Glad
  • Tom Araya
    Anonym (.....) skrev 2013-01-17 10:00:04 följande:
    Hoppar in här också! Alltid haft kroppsnojjor över min egna kropp... Tycker ni alla ser fantastiska ut!

Timglasformad... precis kommit igång med träning så hoppas på resultat snart
    Du har en väldigt kvinnlig kropp med fina former.Solig

Om du börjat träna hoppas jag det är främst muskelbyggande för jag ser inga ställen du behöver kapa på men några där du gärna får lägga på dig.Glad
Svar på tråden Helkroppstråden