• Tom Araya

Helkroppstråden

Anonym (badsugen) skrev 2013-01-14 18:20:53 följande:
    Jag hinner ju knappt titta ikapp här..mycket fina bilder...bidrar med en nytagen.

Mm...trevligt Glad men jag vill se det som finns bakom handduken...Flört
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-14 19:53:21 följande:
    tyvärr blev den inte så bra som jag tänkte men det struntar vi i.....eller hur Glad

Spännande men vad är det vi ska se, förutom dig då? Drömmer
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat Skäms

Det gör absolut ingenting att du glömde ta på dig för din kropp gör sig bäst i födelsedagskostymen. Flört Solig
  • Tom Araya
    Bonnevier skrev 2013-01-14 22:44:02 följande:
    WTF. Hahahaha du måste skämta?! Jag tycker det skiljer oerhört mycket. Tycker ju jag har breda höfter som fan. Kanske bara bilden som missvisar. Å sen just på denna bild tycker jag att jag ser pluffsig ut. Det är väldigt fashinerande (stavas?) att se hur olik syn man själv har på sig själv jämfört med andra. 
    Hallå, du är kvinna, du SKA HA breda höfter! Det går inte att flytta ben vettu! I övrigt är du smal, inget snack om den saken. {#emotions_dlg.djavulsk} Solig Skål
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-14 23:40:28 följande:
    Varför funkar inte knappen "ladda upp en bild" på min iPad?
    Funktionen funkar tydligen inte från ipad. Mejla en dator och ladda upp därifrån.
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-14 23:05:04 följande:
    Med denna bild säger jag godnatt och hoppas på att det blir en riktig måndags-tisdag imorgon med många nya fina bilder att titta på
     Kyss puss och godnatt alla finingar

Trevlig bild på en skön tjej.
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-15 08:10:12 följande:
    Underbara snöiga tisdagsmorgon. Hoppas ni sovit gott.

Vad är det här, tuttar på rymmen?
  • Tom Araya
    Anonym (tvåbarnsmor) skrev 2013-01-15 10:12:24 följande:
    Ok, nu vågar vi lite då...

Det tycker jag du gör rätt i.Solig  Inga fel på din kropp. Glad
  • Tom Araya
    Fotografen skrev 2013-01-15 11:22:12 följande:

Tjusigt! Solig
    Hur ljussätter du en sådan där bild?
  • Tom Araya
    niceelinice skrev 2013-01-15 12:36:31 följande:
    Ingen fara, jag förstår vad du menar. Jag tränar allt möjligt som har med rumpan att göra, allt för att få min drömrumpa ;) Ang. bilden, är det lite mer såhär du menar? Eller blir det för mycket svank?
    Din svank är suverän men den syns mer om du tar bilden snett bakifrån.
Svar på tråden Helkroppstråden