• Tom Araya

Helkroppstråden

niceelinice skrev 2013-01-10 16:57:02 följande:

Nä, jag deffar inte och tycker inte att jag har för mycket muskler...än iaf =) Jag har fett, ni verkar bara inte se det av någon anledning ;) Jag fortsätter träna sunt och ser vart jag hamnar, märker jag att det blir för mycket så är det bara att minska ner lite på träningen =)
    Haha...nä, du har rätt vi (eller i alla fall JAG) ser inte fettet. Som jag sa, du är smal och dina muskler syns tydligt även om du inte är biffig. Jag önskar dig lycka till och återkom gärna med fler bilder så småningom. Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-10 16:52:53 följande:

Detta är jag 25år och 1 barn! ganska nöjd fast borde gå ner lite i vikt...hatar mina "kärlekshandtag" och mina bristningar på sidorna utav dom där hemska brösten Gråter det ända jag är nöjd med är väl brösten tror jag...klart att kroppen inte ser ut som den gjorde innan men men
    Jag tycker du ska vara mer än ganska nöjd för du är jättefin...Glad...och en sådan midja...Förvånad Flört

Men det där med brösten får du förklara (understruket)...i ena meningen är de hemska och i den andra är du nöjd....??Obestämd
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-10 17:58:23 följande:
    TackarSkäms

hahaha jag vet...skrev att de blev lite fel i ett inlägg under...skulle självklart stå att de va handtagen inte brösten
    Jag tänkte väl det. Glad
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-10 17:58:23 följande:
    TackarSkäms
    ...inget att tacka för...JAG tackar DIG för att du delar med dig av din vackra kropp med den fina bilden. {#emotions_dlg.flower} Solig
    En bild från andra hållet kanske....Drömmer Flört
  • Tom Araya
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-10 19:05:25 följande:
    i49.tinypic.com/11waq81.jpg
    Nu ska det funka! Kan inte lägga upp bilder på något annat sätt Glad
    Vilken härlig och sexig kropp och bak du har....Tungan ute...du sitter där och hetsar upp mig...Tungan ute....stygging! {#emotions_dlg.djavulsk} Flört
  • Tom Araya
    Fotografen skrev 2013-01-10 18:57:33 följande:
    Va ju kul det här så vi slänger upp en ny bild.
    Hoppas att ni står ut med oss. Glad

Otroligt vacker bild! Glad
    Du har lyckats få till ljuset ihop med hennes fina former och släta hy så hon ser ut som en staty. Glad
  • Tom Araya
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-10 19:18:38 följande:

Hihi tänkte att du kanske skulle tycka bilden var fin är ju inte direkt smal :-/
    Du tänkte det va...Drömmer...du läser mina tankar på ett skrämmande träffsäkert sätt. Förvånad Flört
    Det är klart jag tycker bilden är fin, du har ju fantastiska former. Flört Solig
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-10 19:48:12 följande:

Ojojoj...ser ut som en riktigt härlig MILF i sina bästa år...Tungan ute Flört Solig
Svar på tråden Helkroppstråden