• Anonym

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-01-19 20:04:56 följande:
    Uttryck den i en annan tråd!

Nope
  • Anonym

Vart är ditt bidrag då? Nej ok, det finns inget.

Aldrig att du slår kroppen som du så friskt klankar ner på. Men hey! ligger du i med träning och god kost några år så kanske du iallafall kan komma i närheten av den ;)

Anonym skrev 2013-01-19 20:07:59 följande:
    Tänker inte ljuga för att tjejer med dåligt självförtroende behöver självbekräftelse.

• Anonym

Det enda man kan klaga på är väl det långa strecket hon har mellan benen annars finns det ingenting att klaga på!

• Anonym
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-21 10:25:00 följande:
    God förmiddag alla babes Kyss

Riktigt snyggt och läckert !
  • Anonym
    pink dolly skrev 2013-01-21 11:41:25 följande:
    Tack, det är kul att ni gillar det. Så kul att jag outar mig själv och inte är anonym längre ;) Jag är då alltså "tvilling" :)
    hehee, är din syrra lika fin ?
  • Anonym
    pink dolly skrev 2013-01-21 11:45:16 följande:

Har ingen om du syftar på namnet tvilling, det är för att jag har tvillingar som jag kallade mig det ;)

Tvillingarna på bilden ? Glad
  • Anonym
    pink dolly skrev 2013-01-21 11:50:12 följande:

Haha! Dom med Oskyldig
    Väldigt vackra !
  • Anonym
    Chipstern skrev 2013-01-21 13:50:27 följande:
    Hm..här måste man ju vara rätt snabb och titta, för det verkar ju som om bilder plockas bort ganska fort ibland.
    Med all rätt.
  • Anonym
    Mattias39 skrev 2013-01-21 12:42:59 följande:

Bara ett par bildinlägg på hela dagen...alldeles för dåligt...! Kom igen nu vänner, upp med fler bilder...Här är i alla fall en från mig...Tyvärr når den inte upp till Pink Dollys sexighet...inte ens nära faktiskt. Men,men...en bild är det iaf... Flört
    mm
  • Anonym

Då tackar jag för alla fina bilder som postats i tråden. Väldigt roligt att den till väldigt stora delar fungerade som den var tänkt. Tack alla ni och alla era kroppar!

Svar på tråden Helkroppstråden