• Anonym

Helkroppstråden

telgebo skrev 2013-02-04 15:41:27 följande:
    Fan vad modiga ni är som vågar visa kroppen och ansikte. Jag gjorde det i en annan tråd, många tittade 1 skrev en elak kommentar och självförtroendet nerkört i botten nu så aldrig mer jag visar bild på mig själv.

fy fan vad taskigt gjort.
    Om man inte har något snällt att säga kan man vara tyst.
    Och den personen som skrev så vågar säkert inte själv visa vem hen är, så typiskt, det är lätt att klaga på andra.
    Lyssna inte på sånt ogint, jag vet inte alls hur du ser ut, men jag vet att skönhet sitter i betraktarens ögon och för en del, kanske många är du en skönhet. {#emotions_dlg.flower}   
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 15:54:48 följande:
    Jag mår skitdåligt nu och bara väntar på att redax ska ta bort bilden åtminstone, fattar inte varför jag la in den, vad fan trodde jag egentligen? Nu har jag insett då att jag inte är snygg. Bara gråter, var jättelänge sen jag mådde skitdåligt.

Jäkla anonym as som skrev i min tråd,

Du kanske ska ta lite semester från FL?
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 15:54:48 följande:
    Jag mår skitdåligt nu och bara väntar på att redax ska ta bort bilden åtminstone, fattar inte varför jag la in den, vad fan trodde jag egentligen? Nu har jag insett då att jag inte är snygg. Bara gråter, var jättelänge sen jag mådde skitdåligt.

Jäkla anonym as som skrev i min tråd,
    Men ta inte åt dig så av vad en okänd anonym på nätet skriver som inte känner dig.
    Du vet inte vad den personen hade för motiv för att skriva så, troligen är det en person som mår dåligt, det är dom som är elaka mot andra.
    Det har med största säkerhet inte med dig att göra.
    Och hur du ser ut hade inte spelat nån roll, du fick bara vara en ventil för en annan människas dåliga mående.
    Det är för jäkligt, men det säger ingenting om dig.
    Låt det inte heller få ha nån betydelse i ditt liv, det är vad dom som känner dig och som tycker om och älskar dig som har betydelse, inte random idiot på nätet.      
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-02-04 16:06:15 följande:
    Du är jättefin, och har absolut inget att skämmas för !!

Vilken originell kommentar från dig....Den har jag aldrig sett innan.
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-02-04 16:08:13 följande:
    och alla bryr sig om vad du säger..eller hur...

Du gör iaf...
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 16:38:29 följande:

Killar ärligt svar nu snälla, visst fan är det inte läckert med en tjej som har urammade bröst och bristningar på magen sedan man vänta barn? Även om det inte syns jättemycket så syns det ju då magen eller huden typ inte är lika spänstig som innan, alltså den är platt men huden är annorlunda och fy fan viss abristningar ser fan jättetjocka och skulle jag så skulle jag ta bort det men dom försvinner aldrig.Var 2 år sedan jag var gravid senast.

brösten ska jag fixa, det är på gång och där har jag bestämt mig. Har mårr tillräckligt dåligt över dom nu i över 20 års tid.

Jag hade haft mer sympati med dej om du inte hade varit så elak, du skriver att du är så jävla ledsen för någon har skrivit något negativt om din kropp. I andra trådar har du "skrytit" om din heta kropp och tryckt ner andra. Så tyvärr har känner jag inte för att uppmuntra dej något alls, du har tryckt ner både mej och flera andra, känner inte att det är synd om dej alls.
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 17:30:07 följande:
    Var är det nu för snack som fega anonyma hävdar? Att jag skulle håna nån? Nej var skulle jag ha gjort det?

Sedan detta med brösten är ju överstökat i den tråden så snälla, VARFÖR ska andra trådar jämt dras upp i en tråd.

*Funderar på ett nickbyte på allvar så man slipper bli anklagad av alla fega anonyma*

Jag vill inte förstöra tråden och tänker inte länka och tjafsa, men jag blev för irriterad för att vara tyst. Se bara på vad du skrev i inlägg 7294, varför vill du att killar/män ska skriva att det är oattraktivt? Inser du hur många kvinnor som stämmer in precis på det du skrev där. Jag hoppas verkligen att det var för att du vill att de ska säga att "nej det är inte alls fult", för om du vill ha bekräftat att det är oatraktivt att se ut som en vanlig kvinna som fött barn så är du lika elak här som i den tråd du varit elak mot mej i tidigare.
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 16:38:29 följande:

Killar ärligt svar nu snälla, visst fan är det inte läckert med en tjej som har urammade bröst och bristningar på magen sedan man vänta barn? Även om det inte syns jättemycket så syns det ju då magen eller huden typ inte är lika spänstig som innan, alltså den är platt men huden är annorlunda och fy fan viss abristningar ser fan jättetjocka och skulle jag så skulle jag ta bort det men dom försvinner aldrig.Var 2 år sedan jag var gravid senast.

brösten ska jag fixa, det är på gång och där har jag bestämt mig. Har mårr tillräckligt dåligt över dom nu i över 20 års tid.

Det här är en feelgood tråd och om man inte gillar bristningar och" urammade" bröst så är det ok men det är inte meningen att räkna upp vad man inte gillar här.
    Den här tråden handlar inte om dej. Ta en paus från FL, utseende, män, och vad män tycker ett tag och sabba inte stämningen här.
  • Anonym
    Nanime skrev 2013-02-04 20:47:13 följande:
    {#emotions_dlg.flower} till er alla fina människor! Hjärta

Vi

Vilka vackra och uttrycksfulla ögon du har.
  • Anonym
    Fotografen skrev 2013-02-05 18:09:20 följande:

Bjuder på den!
    mm, mycket trevlig.
    Tack för den. Solig 
Svar på tråden Helkroppstråden