• Anonym

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-02-08 10:48:04 följande:

Får väl bidraga lite också, inte bara prata... Flört

Du ser så himla mysig ut, Mattias! 
  • Anonym

Ni vet om att alla bilder från den här tråden ligger i en torrentfil på piratebay?

• Anonym

Vad för bilder får man inte lägga upp?
    Är det någon som tycker om unga killar här? 

• Anonym
    sandylove skrev 2013-02-11 13:38:36 följande:
    jag har piercat mig men jag vet inte om jag vågar lägga in den bilden här, då kanske man blir typ anmäld
    Jag är säker på att många gärna kollar in din piercing, men som du säger så blir du säkert anmäld om du visar upp den i den här tråden. Det finns en annan tråd under slutna grupper som postare från den här tråden har startat, de blir förmodligen överförtjusta om du går med där och tar med dig dina intimsmycken.
  • Anonym
    Brio skrev 2013-02-12 18:00:41 följande:
    Wow Skrattande

Tack så mycket
  • Anonym

Någon som har kollat Mattias bilder? Han är för fin för att vara sann, tycker jag! Solig

Glad

• Anonym
    Mattias39 skrev 2013-02-13 12:59:10 följande:

Shit...det gjorde du alldeles,alldeles rätt !!! Du har skitsnygg figur och kropp!!! Glad
    Jag ser redan fram emot ditt nästa bidrag och det är jag nog inte ensam om... Flört
    frågan är ju bara hur mycket man ska våga=)...utan att de ska bli bortplokat så man blir tvungen att gå till den andra tråden=)
  • Anonym
    Mattias39 skrev 2013-02-13 13:09:29 följande:
    Tror ganska mycket är accepterat så länge man inte visar ngt helt naket.  Men kläder på funkar också...alltid! GladÄven i den andra slutna tråden faktiskt....
    får se om jag kan plocka fram min vågliga sida då... för bilder finns där=)

Svar på tråden Helkroppstråden