Helkroppstråden
Får jag jobbar med dig utan kosnad? Haha Så sexy arbetskamrat
Får jag jobbar med dig utan kosnad? Haha Så sexy arbetskamrat
Oh herregud, vart tog eran självrespekt vägen? Tar kort på rövar och håriga magar och fula ryggar. Jisses
Blir lite förvånad är jag ser alla bilder med string, tycker alla säger att det är ute och att det är oskönt men det verkar vara endel som använder dom fortfarande.
Är tjejer i string mer fotovänliga?
Alla tjejer som lagt upp bilder TACK ni är superfina allihopp!
Jag tyckte det var så komiskt när en tjej var "för" professionell enligt några följeslagare i tråden. För här platsade ju bara amatörerna. Så man får inte vara för snygg alltså. Däremot får man klä upp (läs ner) sig hur man vill och framstå som lätt desperat efter positiva kommentarer.
Denna tråden visar inte upp normala kroppar som någon ville få det att framstå, denna tråden visar upp många desperata människor som gör vad som helst för respons för i verkligheten skulle de aldrig få den.
Jag vill lägga ut en bild, men hur gör jag???? Och hur mycket får man visa?
Har varit sjuk i många år, men innan det, så tränade jag en hel del.
Gud så fort en kropp tappar muskelmassa, men nu jäklar så har jag köpt mig ett gymkort, fick mig en puff av den här tråden, så tack alla modiga, som har givit mig inspiration att försöka ta tag i mig själv igen
Tur att jag inte firade nyår på samma ställe som du, jag hade aldrig klarat att inte stirra!
Riktigt sexiga kläder och en kropp som passar till det.