• Anonym

Helkroppstråden

Tycker jag absolut! Här kommer en på mig! Blev så inspirerad av denna tråden att jag för 1a gången i mitt liv tagit en "sensuell" bild och skickat till sambon. Å tänk, jag delar med mig till er!

• Anonym
    hösthjärta skrev 2013-01-05 01:37:57 följande:
    Hmmm.... Jag vet inte jag. Mitt mellannamn är "Fegis". Det står framför mitt andra mellannamn: "Tjockis". Och jag kommer attvara upptagen hela natten med att gräva upp skopa efter skopa med mod. Tror att jag avstår för att skona andras psykiska hälsa. Men tack ändå.  

Klart du ska! Om du inte vill lägga upp en bild så ta en på dig och titta på den ur en betraktares ögon. Slår vad om att du är hur vacker som helst! Dessutom är det ju ingen här som vet vem du är!
  • Anonym

Varför går det inte ladda upp från mobil??

• Anonym
    Putt B skrev 2013-01-06 01:36:10 följande:
    Nu snackar vi riktig kvinna !!

Nu snackar vi riktig tönt puttefnask
  • Anonym
    straight arrow skrev 2013-01-06 16:42:54 följande:
    Upptäckte att förra magbilden ju faktiskt var tagen för fem år sen, så jag fick försöka ta en ny (utan att hålla in magen för mycket). fyller 42 om en månad, väger c:a 69-70kg

Hahahaha
  • Anonym
    straight arrow skrev 2013-01-06 16:42:54 följande:
    Upptäckte att förra magbilden ju faktiskt var tagen för fem år sen, så jag fick försöka ta en ny (utan att hålla in magen för mycket). fyller 42 om en månad, väger c:a 69-70kg

Va äckligt med allt hår
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-06 18:48:28 följande:

Va äckligt med allt hår

Va äckligt med dum kommentar.
  • Anonym

Nej men det ser rätt sliskigt ut att ta såna bilder och posta på ett forum. Man ser ju pubishåren för tusen bara vidrigt

• Anonym
    Tom Araya skrev 2013-01-06 18:59:26 följande:
    Du bör läsa trådstarten en gång till och om du inte kan/vill hålla dig till det så kan du hålla dig borta från tråden helt och hållet.

Hade inte haft något emot en vanlig magbild men när man tar kort på snoppen så har det gått över gränsen.
Svar på tråden Helkroppstråden