• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    Haskel skrev 2012-12-21 12:09:13 följande:
    Nu har även jag anlänt och hunnit gå igenom alla morgonens händelser. Tack alla ni som lagt in nya foton, jättevackert. Är dock lite oroad över MATTIAS, som ser ut att ha fått någon läskig könsåkommaFlört.

För er som undrar börjar budgivningen kl 13:00. Högsta budet har för närvarande Anton, 1,8 inkl gräsklippare (inga kallingar inkluderade, tack o lov).

Ja, jag är lite orolig faktiskt....Det började efter det att jag var på visningen av din i tråden dokumenterade villa... Flört

Så, jag tänkte inte lägga ngt bud faktiskt utan jag låter de andra bjuda bäst de vill... :)
  • Mattias39
    Flisan84 skrev 2012-12-21 12:10:47 följande:
    Från tight 36:a till slapp 42:a och tre barn senare :D

Snyggt!!! :)
    Tack så jättemycket för att du visade, du är jättefin!!!
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2012-12-21 11:45:03 följande:

Ah...bjuder du hela tråden på nybakat? :)

Tänkte bara passa på att säga att jag nog sett din bild i början på tråden 8-10 ggr. Jag tycker det är en otroligt fin sommarbild på en väldigt vacker tjej!!!
    Längtar till sommaren...
    Tack! Ja det finns flera sorters nybakta kakor nu Kaffe,......och idag vänder det mot sommar o ljus igen, för idag är det vintersolståndet!   
  • Anonym

Lite bilder och mycket snack, kan rekommendera instagram för den som vill se mer kropp än snack.

• Alltid Daph
    lilletrille skrev 2012-12-21 12:18:00 följande:
    Men gud vad ni skriver, jag får lägga ner sovandet om jag skall hänga med här :s

Jag vet, det blir som en oemotståndlig drog! Jag hade faktiskt med mig mobilen i sängen och loggade in en sista gång innan jag somnade igår!
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 12:14:53 följande:
    Tack! Ja det finns flera sorters nybakta kakor nu Kaffe,......och idag vänder det mot sommar o ljus igen, för idag är det vintersolståndet!   

Ja...just det!! Bara vetskapen av att det går åt rätt håll är härligt!
    Ska minsann se till att ta en massa sommarbilder att dela av mig med när det är dags för sol o bad!

Gissar att du bor för långt från mig, annars hade jag bjudit in mig själv på kaffe till dig... nybakta kakor säger jag minsann inte nej till Glad
  • Mattias39
    lilletrille skrev 2012-12-21 12:18:00 följande:
    Men gud vad ni skriver, jag får lägga ner sovandet om jag skall hänga med här :s

Mmm...vi väntar ju på fler bilder från vår favorit lilletrille...och skriver medans vi väntar...  Glad
  • Tom Araya
    Flisan84 skrev 2012-12-21 11:46:06 följande:

Jag visar ju hellre brösten än en kroppsbild haha
    Du får visa vad du vill! Jag slår vad om att där finns något värt att se. Solig
  • peridoten
    Tom Araya skrev 2012-12-21 12:42:23 följande:
    Du får visa vad du vill! Jag slår vad om att där finns något värt att se. Solig

Det har ja ju redan gjort *L*
Svar på tråden Helkroppstråden