• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • octopuzz
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:33:06 följande:

Jag misstänker, med tanke på kaoset i bakgrunden, att det som har utspelats den där morgonen var en total klädkris där jag har slitit ut kläder på golvet och bytt outfit hundra gånger. Till sist har jag i ren förtvivlan tagit kort på mig själv och skickat till min kompis för att få ett godkännande då jag började tvivla på mitt eget omdöme..

Frågor på det? ;)

• Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-21 13:52:43 följande:
    Faktiskt.. bara för att man kommenterar och ger positiva kommentarer betyder inte det att man vill "ragga".. men det är ju min personliga åsikt... har inte själv blivit raggad på heller... även om jag inte skriver anonymt heller.

Sen är ju du redan anonym så du har ju inget att frukta från desperata raggande män ;)
    Nä, komplimanger och positiva kommentarer måste man ju kunna ge ändå, annars har jag raggat på både kvinnliga och manliga i mina dagar, och är så vitt jag vet straight
  • Putt B
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 13:56:11 följande:
    Nä, komplimanger och positiva kommentarer måste man ju kunna ge ändå, annars har jag raggat på både kvinnliga och manliga i mina dagar, och är så vitt jag vet straight
    Tror inte att någon av dom jag kommenterat känner att jag har raggat på dom....
  • Mr Espresso

Slänger in en julhälsning till Er alla. Här packas det för full inför julfirandet i hufvudstaden!

• Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-21 13:58:19 följande:
    Tror inte att någon av dom jag kommenterat känner att jag har raggat på dom....
    Jag tror de flesta kan skilja på en kommentar och ett raggningsförsök. Faktiskt.
  • Anonym (bmi plus)
    Mr Espresso skrev 2012-12-21 13:58:50 följande:
    Slänger in en julhälsning till Er alla. Här packas det för full inför julfirandet i hufvudstaden!

Fint det.. Jag håller på med julstök, men det blir inte mycket gjort när man ska titta in här var femte minut

• Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:33:06 följande:

Jag misstänker, med tanke på kaoset i bakgrunden, att det som har utspelats den där morgonen var en total klädkris där jag har slitit ut kläder på golvet och bytt outfit hundra gånger. Till sist har jag i ren förtvivlan tagit kort på mig själv och

skickat till min kompis för att få ett godkännande då jag började tvivla på mitt eget omdöme..

Frågor på det? ;)

Jag trycker på grönt här, Trille, lätt. Jag hade haft svårt att slita blicken när jag möter dig på NK....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 13:18:54 följande:
    Nä, men jag kan, du är härmed anmäld, Daph. Jag ser knäskålarna. Skäms.....

Jag kan sätta på mig knäskydd från någon svettig fotbollsspelare?
    xXx skrev 2012-12-21 13:23:40 följande:
    Daph, vad har du för kamera? 

Jag har alltid undanplockat och rensat hemma, men städat nja... är något av en slusk är jag rädd. Bilderna är tagna med allt från gammal mobil till snitsig systemkamera. =)

• Anonym (Väx upp)

Skönt att tråden försvann från hetaste debatterna!

Svar på tråden Helkroppstråden