• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Mattias39
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 10:59:11 följande:

Här snackar vi vardag!!! Något så familjelivsvänligt kan inte ens muttermuttan klaga på.
    Daph...du är superfin även en vardag tydligen!! Glad
  • Alltid Daph
    Mattias39 skrev 2012-12-21 11:06:08 följande:
    Daph...du är superfin även en vardag tydligen!! Glad
    I det här fallet var det sonen som plåtade. "Ta nu en bild när mamma gör milkshake. Nej inte så, nu försvann ju halva huvudet. Oj, det där blev inte bra, mitt ben ser konstigt ut. Vänta, bara EN till, jag lovar."
  • peridoten

Tummen upp till alla som är så modiga och vågar lägga upp bild på sig själv!

• L E O N
    petsod skrev 2012-12-20 20:29:38 följande:

Tänk vad mycket glädje lite spetsband kan skänka ändå!! En sån galet het kropp du har Petsod. Vill ju bara se mer och mer av dig ....Den magen och brösten..Nice...

Men är det någon som vet hur man får med bilderna när man citerar?? Sett att vissa lyckas med det... 
  • petsod
    L E O N skrev 2012-12-21 11:10:07 följande:
    Tänk vad mycket glädje lite spetsband kan skänka ändå!! En sån galet het kropp du har Petsod. Vill ju bara se mer och mer av dig ....Den magen och brösten..Nice...

Men är det någon som vet hur man får med bilderna när man citerar?? Sett att vissa lyckas med det... 

Mmmm, gulle dig, tack för fina ord Kyss.
    Tror alla håller med om att vi vill se mer av dig också L E O N Solig.
  • fläta

Hör väl inte till tråden egentligen men kom ändå att tänka på det när jag läser vad ni skriver om. Avhörde ett samtal mellan min tonårige bonusgrabb och två av hans polare häromdagen. De satt i köket och kollade i skolkatalogen och jag stod med huvudet i diskmaskinen och plockade. Det lät ungefär så här.

"Hon är så jäkla söt!"
    "Va? Hon? Hon är ju tjock."
    "Va? Det har inte jag tänkt på."
    "Men det är hon."
    "Jaha. Men när hon ler så är det ju som om en lampa tänds i korridoren. Finns fan inget bättre asså!"
    Den tredje killen bryter in.
    "Jag tycker också så. Fast det är fan svårt att få tycka som man vill och som man tycker."
    Min bonusgrabb:
    "Varför då?"
    "Ja, enklare att tycka som andra på nåt sätt."
    "Tycker inte jag. Jag gillar hur jag själv tycker, shit jag skulle bli överlycklig och typ flaxa med armarna om hon skulle gilla mig. Det är INTE svårt att tycka det, jag blir ju skitglad bara av att drömma om det!"
    De andra skattar.
    "Du är cool du, skäms inte för nåt. Hoppas hon gillar dig tillbaka!"
    Tredje killen:
    "Eller mig!" 

• L E O N

Här snackar vi vardag!!! Något så familjelivsvänligt kan inte ens muttermuttan klaga på.
    Daph...Är du verkligen samma tjej som var ute på bakgården  med spaden för att gräva ner hunden eller blandar jag ihop det?? Du har verkligen gjort en raketkarriär sen dess i så fall haha
  • Alltid Daph
    Flisan84 skrev 2012-12-21 11:09:48 följande:
    Tummen upp till alla som är så modiga och vågar lägga upp bild på sig själv!
    Det är inte så läskigt. Jag tänker Kan jag leva med att mamma hittar den här bilden på nätet? Och det kan jag. Visar man inte ansiktet är det ju dessutom kolugnt. =) Det här är en snäll tråd, här törs alla lägga upp bilder.
  • Mr Espresso

Även vardagsbilder har ju sin charm
  • Anonym (bmi plus)
    fläta skrev 2012-12-21 11:12:23 följande:
    Hör väl inte till tråden egentligen men kom ändå att tänka på det när jag läser vad ni skriver om. Avhörde ett samtal mellan min tonårige bonusgrabb och två av hans polare häromdagen. De satt i köket och kollade i skolkatalogen och jag stod med huvudet i diskmaskinen och plockade. Det lät ungefär så här.

"Hon är så jäkla söt!"
    "Va? Hon? Hon är ju tjock."
    "Va? Det har inte jag tänkt på."
    "Men det är hon."
    "Jaha. Men när hon ler så är det ju som om en lampa tänds i korridoren. Finns fan inget bättre asså!"
    Den tredje killen bryter in.
    "Jag tycker också så. Fast det är fan svårt att få tycka som man vill och som man tycker."
    Min bonusgrabb:
    "Varför då?"
    "Ja, enklare att tycka som andra på nåt sätt."
    "Tycker inte jag. Jag gillar hur jag själv tycker, shit jag skulle bli överlycklig och typ flaxa med armarna om hon skulle gilla mig. Det är INTE svårt att tycka det, jag blir ju skitglad bara av att drömma om det!"
    De andra skattar.
    "Du är cool du, skäms inte för nåt. Hoppas hon gillar dig tillbaka!"
    Tredje killen:
    "Eller mig!" 

Svar på tråden Helkroppstråden