• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • peridoten
    Tom Araya skrev 2012-12-21 11:19:08 följande:
    Instämmer, fast det där med mod kan man ju tvista om....

Hur tänkte du då?
  • Tom Araya
    fläta skrev 2012-12-21 11:22:26 följande:
    Jag hoppar kanske upp ur ett paket på julafton.
    Det ser vi fram emot. Är det så att du önskat dig något trevligt att ha på dig?
  • Alltid Daph
    L E O N skrev 2012-12-21 11:18:13 följande:
    Neej, plockades en trosbild bort? Här måste man tydligen vara online jämt för att inte missa något roligt.... Men bra jobbat då... Det hade ju lika väl kunnat utvecklats till att vi vått se dig på knä i rabatten med trädgårdsspade för gräva ner dina undulater... Känner mig lättad nu... Flört

Jag har en gång smugit in i ett provrum på MQ och lämnat en glasburk med akvariefiskar som jag inte ville ha längre... Men då var jag fullt påklädd!
  • fläta
    Tom Araya skrev 2012-12-21 11:24:27 följande:
    Det ser vi fram emot. Är det så att du önskat dig något trevligt att ha på dig?
    Jag önskade mig en vinkelslip. Får se om den går att drapera på något konstfullt sätt. Annars blir det nog bara en klänning.
  • Tom Araya
    Flisan84 skrev 2012-12-21 11:24:16 följande:

Hur tänkte du då?
    -Flasha tuttarna är ganska modigt, i synnerhet om även ansiktet är med.

-Helnaket är ännu modigare, i synnerhet utan censur.

-De som är av modell större och som visat upp sig i bara underkläder är modiga, även om de nu inte har något att skämmas över (underbart att ni finns Solig).

-Alla ni (syftar huvudsakligen på kvinnorna här då de är de jag tittar mest på) som visat er så där lagom anständigt lättklätt (godkänt av FL) och ser kanonfina ut borde ju inte behöva uppbringa någon högre grad av mod för det. Jag menar att påklädd skönhet inte är mod att visa.
  • Alltid Daph
    Flisan84 skrev 2012-12-21 11:22:06 följande:

Det har du rätt i Men imponeras så av alla modiga kvinnor som lägger upp sin bild när dom kämpar med sitt självförtroende
    Det är starkt. Och stärkande! Hade jag en kamera nu och här skulle jag lägga upp en bild av mig med orakade vader, för små trosor som avslöjar en ofixad bikinilinje samt svullen mage av att jag ätit ett halvt kilo choklad på morgonen (ja, sant). Och säkert finns det ändå NÅGON som skulle tycka att bilden var fin. Det är så härligt att alla gillar olika. Skrattande
  • Tom Araya
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 11:33:16 följande:
    Det är starkt. Och stärkande! Hade jag en kamera nu och här skulle jag lägga upp en bild av mig med orakade vader, för små trosor som avslöjar en ofixad bikinilinje samt svullen mage av att jag ätit ett halvt kilo choklad på morgonen (ja, sant). Och säkert finns det ändå NÅGON som skulle tycka att bilden var fin. Det är så härligt att alla gillar olika. Skrattande
    Haha...gillar alla olika? Choklad och bilder på dig tycks de allra flesta gilla och jag förstår det då båda är godbitar. Solig
  • Mattias39
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-21 11:20:51 följande:
    Jag tycker nog att det glittrar lite...Solig.eller så har jag socker i ögonen eftersom jag håller på och julbakar......

Ah...bjuder du hela tråden på nybakat? :)

Tänkte bara passa på att säga att jag nog sett din bild i början på tråden 8-10 ggr. Jag tycker det är en otroligt fin sommarbild på en väldigt vacker tjej!!!
    Längtar till sommaren...
  • peridoten
    Tom Araya skrev 2012-12-21 11:33:03 följande:
    -Flasha tuttarna är ganska modigt, i synnerhet om även ansiktet är med.

-Helnaket är ännu modigare, i synnerhet utan censur.

-De som är av modell större och som visat upp sig i bara underkläder är modiga, även om de nu inte har något att skämmas över (underbart att ni finns Solig).

-Alla ni (syftar huvudsakligen på kvinnorna här då de är de jag tittar mest på) som visat er så där lagom anständigt lättklätt (godkänt av FL) och ser kanonfina ut borde ju inte behöva uppbringa någon högre grad av mod för det. Jag menar att påklädd skönhet inte är mod att visa.

Jag visar ju hellre brösten än en kroppsbild haha
  • peridoten
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 11:33:16 följande:
    Hahah den hade varit kul att se :)
    Ja som tur är. Ja vi får väl se under tagen om jag samlar mod till mig :S
Svar på tråden Helkroppstråden