• peridoten

Helkroppstråden

Från tight 34 till slapp 42, 3 barn.

• peridoten

Kunde inte ladda upp min bild! Var väl inte tänkt att jag skulle visa mig haha

• peridoten

Försök nr 2 till att ladda upp bild.

• peridoten

Tummen upp till alla som är så modiga och vågar lägga upp bild på sig själv!

• peridoten
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 11:13:40 följande:
    Det är inte så läskigt. Jag tänker Kan jag leva med att mamma hittar den här bilden på nätet? Och det kan jag. Visar man inte ansiktet är det ju dessutom kolugnt. =) Det här är en snäll tråd, här törs alla lägga upp bilder.

Det har du rätt i Men imponeras så av alla modiga kvinnor som lägger upp sin bild när dom kämpar med sitt självförtroende
  • peridoten
    Tom Araya skrev 2012-12-21 11:19:08 följande:
    Instämmer, fast det där med mod kan man ju tvista om....

Hur tänkte du då?
  • peridoten
    Tom Araya skrev 2012-12-21 11:33:03 följande:
    -Flasha tuttarna är ganska modigt, i synnerhet om även ansiktet är med.

-Helnaket är ännu modigare, i synnerhet utan censur.

-De som är av modell större och som visat upp sig i bara underkläder är modiga, även om de nu inte har något att skämmas över (underbart att ni finns Solig).

-Alla ni (syftar huvudsakligen på kvinnorna här då de är de jag tittar mest på) som visat er så där lagom anständigt lättklätt (godkänt av FL) och ser kanonfina ut borde ju inte behöva uppbringa någon högre grad av mod för det. Jag menar att påklädd skönhet inte är mod att visa.

Jag visar ju hellre brösten än en kroppsbild haha
  • peridoten
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 11:33:16 följande:
    Det är starkt. Och stärkande! Hade jag en kamera nu och här skulle jag lägga upp en bild av mig med orakade vader, för små trosor som avslöjar en ofixad bikinilinje samt svullen mage av att jag ätit ett halvt kilo choklad på morgonen (ja, sant). Och säkert finns det ändå NÅGON som skulle tycka att bilden var fin. Det är så härligt att alla gillar olika. Skrattande
    Hahah den hade varit kul att se :)
    Ja som tur är. Ja vi får väl se under tagen om jag samlar mod till mig :S
  • peridoten

Från tight 36:a till slapp 42:a och tre barn senare :D

• peridoten
    Tom Araya skrev 2012-12-21 12:42:23 följande:
    Du får visa vad du vill! Jag slår vad om att där finns något värt att se. Solig

Det har ja ju redan gjort *L*
Svar på tråden Helkroppstråden