Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-02-02 18:11:13 följande:

Kanske, om du lovar att slopa versaler. Vad vill du jag ska ha för skor, randiga mockasiner eller kanske gröna foppatofflor?
    Gröna foppatofflor förstås! Solig

• Anonym (badsugen)
    Lussekatta skrev 2013-02-02 20:12:52 följande:

Snygg klänning på snygg tjej!

• Anonym (badsugen)
    stief84 skrev 2013-02-02 21:19:08 följande:

Haha fjäskande gillar vi.8). Återigen så grym bild. Har lite problem bara kan bara få in bilder på profilen funkar inte på trådar. Jag använder mobilen då jag slarvat bort usb kabeln till mobilen.8(
    Maila en bild till dej själv från mobilen, öppna mailet på datorn,spar ner bilden, och du kan också vara med och fjäska!
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (singel) skrev 2013-02-02 22:04:43 följande:
    Ålder på mig...?

Det är hopplöst att bedöma ålder, du har jättefin kropp men det är svårt när man inte ser huden på nära håll.
    Vältränad 44-åring?
  • Anonym (badsugen)
    Mickeee skrev 2013-02-03 21:06:52 följande:
    Sommaren förra året.

Du är verkligen vacker, helt perfekt, sånär som på kepsen, men den kan man lätt scrolla bort ur sikte...
  • Anonym (badsugen)

[quote=68661103][quote-nick]NOEL75 skrev 2013-02-03 23:59:12 följande:[/quote-nick][/quote]

Du är verkligen slank och ser lång ut,, kan slå vad om att du kan bära upp tajta kläder väldigt fint!

• Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-02-08 10:48:04 följande:
     Får väl bidraga lite också, inte bara prata...

Det är bra Mattias, har man en fin kropp behöver man inte krångla med snygg bakgrund och sånt trams
  • Anonym (badsugen)

Du är alert , Pilen. Nu blev jag helt fascinerad, vad får man ut av att lägga upp bild på ån annan? 

• Anonym (badsugen)

Rak banan skrev 2013-02-12 19:24:59 följande:

Läs runkbilder.
    Så många det finns som saknar bekräftelse IRL. Jag känner med er!
    Tack för din medkänsla!  Ja det är för hemskt Skål

• Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-02-13 08:06:16 följande:
    Badsugen...för att vara ärlig så vet jag inte ett dugg om dig....men du och dina bilder är något som varje gång gör mig på riktigt,riktigt gott humör!!

Du har en fantastskt snygg kropp och jag älskar dina bidrag, du är supersnygg!!!

Med risk för låta alltför framfusig....jag vill se fler... !

Tack Mattias, du vet att jag är med i din fanclub också!

@-}--
Svar på tråden Helkroppstråden