Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

L E O N skrev 2013-01-17 14:06:55 följande:
    Dags för  årets första bidrag i denna tråd.... Sett att många flitiga hållit flödet igång över årsskiftet.... Tack för underhållningen. Härligt  

Tack själv! Så snyggt!
  • Anonym (badsugen)
    Bonnevier skrev 2013-01-17 21:46:24 följande:
    kanske en liten konstig fråga, men vilken kroppstyp (päron,rak, kurvig m.fl.) anser ni att jag har? Känner inte riktigt att jag är någon enskild utan mer en blandning av flera. Men väldigt svårt att se på sig själv. Intressant att se vad andra tycker! (:
    "Smal och kvinnlig."
     Markerad midja. Det är svårt att sätta på etiketter på kroppar, kurvig låter kanske som stora bröst, men man kan vara kurvig nedtill och ha A-kupa eller ha stora bröst och raka höfter. Du har i mitt tycke en av de snyggast tjejkropparna i den här tråden enligt bilderna, jag tycker att det är läckert med dina tuffa tatueringar på ett "ljuvt" utseende och en smal kvinnlig kropp.
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-01-18 10:51:27 följande:
    Kul att se lite nya "ansikten" här(även om det väl är det enda som inte syns)

Jag tycker att du har en sjukt snygg vältränad kropp!! Men jag tycker inte du ska skaffa ännu mer muskler...det räcker så. :)

Skulle också vilja bli liiiite mer deffad, lite åt ditt håll. Men inser att självdiciplinen är lite för dålig. Måste börja där.. :(

men kul när ngn annan lyckas med det jag inte kan!!

Men när man ser en jättedeffad man med bara muskler, då tänker man "wow vilken tränad kropp, imponerande träningsupplägg". Men när man ser en normalt smal o lagom tränad man, typ dej, och andra liknande härinne, då tänker man bara "snygg" helt enkelt. Träna och ät bra för att det är bra för hälsan, inte för utseendet.
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 11:31:43 följande:
    Vad får dig att tro att det bara är osäkra tjejer som opar sig? Bara för att man har bristningar och hängbröst pga barnafödande behöver det inte betyda att man trivs med det, varför ska vi tjejer vara så jäkla tacksamma över våra "naturliga" kroppar??

Det är ok att vara nöjd med sin operation, men det måste vara ok att ifrågasätta lite också.( Jag har redan fått skäll för det i tråden.) Jag håller med att det verkar klokt att fixa nåt man lider av. Problemet är om fler och fler börjar lida mer och mer för mindre och mindre defekter. Jag tror inte alls att det är "osäkra" som opar, men missnöjda, och det är synd om missnöjet ökar för varje år för att H&M retuscherar sina affischer.
  • Anonym (badsugen)

Tackar för fina bilder och nöje i en glad tråd.

• Anonym (badsugen)

@ straight arrow -

Vackert och väldigt sexigt!

• Anonym (badsugen)
    ni78 skrev 2013-01-23 00:25:19 följande:
    Lila jag Och jag drar in magen lite =)

Fint, lagom kropp och roligt att se ett ansikte bland alla kroppar!
  • Anonym (badsugen)
    comp skrev 2013-01-23 17:22:57 följande:
    en bild efter duschen30år och pojkkropp

Väldigt snygga axlar, vet inte vad du menar med pojkkropp men fast slät och smal stämmer ju i alla fall!
  • Anonym (badsugen)
    Anonym skrev 2013-01-23 18:43:49 följande:
    Åh, så söt du är! Och vilken bra trådflirt! 

Tänk om det blir trådpar och trådbebisar av den här tråden. Då blir jag trådmormor!  

haha! Lussekatta o comp, skriv ut en skärmdump att visa ungarna....

(Väldigt snygg lussekatt, förresten.)
  • Anonym (badsugen)

Jag tycker att en kropp i jeans, som dr Jekyl nyligen, är bra mycket sexigare, snyggare och mer bildmässigt än en närbild på en kuk. Men det är jag det.

Snälla börja inte tjata kukstorlek i den här tråden, det finns såå många trådar för det.

Svar på tråden Helkroppstråden