Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Philipsson skrev 2012-12-25 12:15:49 följande:
    Min avatar:)

Jag har gett mej själv dataförbud över jul men nu var det svårt att hålla sej till mobilen....vacker man, fint foto!
  • Anonym (badsugen)

[quote=68071873][quote-nick]Anonym (just me) skrev 2012-12-25 14:16:21 följande:[/quote-nick][/quote]

Läckra bilder, och det verkar otroligt att du gått ner så mycket och ser så tajt ut.

Jag är heterokvinna, men en sån kropp med såna kläder är det sexigaste jag vet på en tjej.

• Anonym (badsugen)

Åh, jättefin bild. Sensuell! Nu börjar maken leta efter kamerastativet....

Fotografen skrev 2012-12-27 11:04:48 följande:
    Så många helt underbara kroppar.

Vi bjuder även på en bild som vi hoppas att ni gillar motivet på!

Detta är Fotografen & sambo.

• Anonym (badsugen)
    twain skrev 2012-12-27 20:12:13 följande:
     Bara jag får behålla min midja så blir jag glad. Den har alltid funnits där, men nu när jag ska styrketräna så mycket kanske den försvinner (huga!) Jag får kolla med någon som vet hur det fungerar och vad man ska träna/undvika att träna om man vill behålla den.  

Varför skulle den försvinna? Tvärtom.
  • Anonym (badsugen)
    Farau skrev 2012-12-28 01:22:54 följande:
    www.familjeliv.se/hem/farau/galleri.php?cur_a...# Ovan är en länk på bild på lilla mig (då jag inte lyckas bifoga) !!
    Å så fina, förutom att du har jättefin kropp så var det så vackra bilder.

Jag förstår att regler är regler på ett forum som är finansierat av annonsörer, men det var svårt att bli störd av dom bilderna. Oskyldiga för barn, sexiga för en kvinna och sommarlängtan för alla.  
  • Anonym (badsugen)

[quote=68112544][quote-nick]mycketsaft skrev 2012-12-28 23:34:20 följande:[/quote-nick]Jag visade ju upp mina ben tidigare i tråden så det kanske är dags att bjuda på min överkropp nu..

Ja det är ju faktiskt min överkropp på sätt och vis. Han är ju MIN sambo så ;) [/

Tack för att du delar med dej av dina saker fin kille, sexigt att vara precis lagom mycket och mörkt hårig på det där viset. Väldigt manligt.

• Anonym (badsugen)
    Anonym (Pappa 50) skrev 2012-12-29 23:15:06 följande:
    109kg

Riktigt fin, snyggt välbyggd och en vanlig t-shirt kommer alltid vara det som framhäver en manskropp bäst. Rart leende, skönt efter alla bortklippta huvuden!
  • Anonym (badsugen)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 14:42:08 följande:
    Jaja, vafan, är det JUL....så är det, ni kan få en bild från i somras, där jag förvisso är lite fläskig, det är jag inte längre, men ni får hålla tillgodo.

Det var lite bläck i vägen !!!

Men vad GÖR du på bilden? Har du en rodeotjur hemma i gillestugan??
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (Whynot) skrev 2012-12-30 21:51:18 följande:
    Här är mitt bidrag, lite dålig upplösning, but I blame Apple.. :)

Åh, en fin lammstek så här på nyårskvällen....tack för det, why not!

Och gott nytt år på er alla!
  • Anonym (badsugen)
    straight arrow skrev 2013-01-03 19:42:07 följande:
    Vad bilder på män beträffar är jag för censur.
    Det kan vara sexigare med att visa mindre. Har man t.ex såna där linjer på höfterna som du har Arrow, så behöver man inte visa mera. Dom linjerna måste vara mannens motsvarighet till "the Gap".

Svar på tråden Helkroppstråden