Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

NHult skrev 2013-03-20 20:13:23 följande:
    De där prickiga läpparna ser läskiga, tänk om det skulle smitta till ollonet 
    Brrr Gråter
    Ingen fara så länge du håller gylfen stängd framför datorn, NHult. Solig
  • Anonym (badsugen)
    NOEL75 skrev 2013-03-23 12:59:05 följande:
    Wow. Du är så jäkla snygg, sexigaste kropp man kan tänka sej, läcker skäggstubb och nu till och med en snygg DÖRR.
  • Anonym (badsugen)
    straight arrow skrev 2013-03-23 14:38:01 följande:

Provar en annorlunda bildvinkel

Läckra ådror. Det är nåt visst med det.
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (50+) skrev 2013-03-24 19:08:26 följande:
    Finns bara en 50+, the one and only så du kan vara lugn (tills du blir 50)

What, inlagt 19:08 och borttaget 19:58, nu missade jag något?
  • Anonym (badsugen)

[quote =69303138][quote-nick]Karios skrev 2013-03-26 07:20:41 följande:[/quote-nick]Överspänd på alla sätt och vis. Och fåfäng. Och patetisk. Och allt annat. Så just därför, håll till godo.[/quote]

Läcker bild. Det blir ju svårt att visa musklerna på bild utan att spänna dom, inte patetiskt. Det var snyggt med din bild ihop med lo's bild också, riktigt manligt/kvinnligt.

• Anonym (badsugen)

[quote=69313579][quote-nick]Spartan skrev 2013-03-26 20:59:54 följande:[/quote-nick]Dom här kan jag bjuda på håll till godo [/

Härligt, man får väldig lust att känna på den där eh....stranden. Hett!

• Anonym (badsugen)
    Mickeee skrev 2013-03-28 19:12:00 följande:
    Work hard, play hard!

Ja, vad säjer man.....helt perfekt. Otroligt snyggt bröstparti.
  • Anonym (badsugen)
    Anton Chigurh skrev 2013-04-13 23:33:35 följande:
    Mmm, jag som gjorde egen glass i kväll, Vanilla, eget recept å allt. Ungefär såhär :

På 7,5 dl vispgrädde, 4 äggulor, 100 gram Marabou Digistive choklad (hackad förstås), 1 dl socker, fröna från en äkta vaniljstång. Sen kokade, vispade...å kokade igen, lite om vartannat sådär, kylde ner möget, sen körde jag hela helvetet i glassberedaren, en Krüps, frös ner det en liten stund till, för säkerhets skull.  

Gissa om det blev en god glass !!! 
    Ofattbart hur du kan äta sånt och vara så deffad... kan du förklara hur du får chokladen och vispgrädden att lägga sej just i bicepsen ? Det lät supergott. (och dina senaste bilder imponerande)
  • Anonym (badsugen)
    justnextdoor skrev 2013-04-16 22:06:54 följande:
    God kväll Längesen jag bidrog med en bild här...

Såå snygg, Dörren! Meer!
  • Anonym (badsugen)

Är man singel så får man ragga hejvilt. Vilket inte ulfsas gjort i denna tråd. Och det var nån annan som drog upp ha ns yrke.

Väldigt osmakligt att dra in jobbskvaller på ett öppet nätforum.

Svar på tråden Helkroppstråden