Utredning i slutet av 2012 eller början på 2013
Surt! Å bittert och tungt och hopplöst osv... Många känslor som kan radas upp. Är i samma fas som ni och får väl mens i dagarna också.
Maramina- spännande med äggplock! Hoppas det går vägen så att det blir av!
Jag hade en mindre spännande upplevelse i helgen. I stadens konserthus träffar jag i folkvimlet på en gammal vän. Stormagad som hon var hoppades jag innerligt på att hon bara var tjock, men sen kom det - "å jag ska ha mitt tredje barn nu". Ja, va roligt, säger man och ler med det största leendet någonsin för att inte börja storböla, medan ögonen tåras. Jag försökte sedan snabbt avsluta och det som hände sedan försöker jag förtränga helt och hållet. Jag bröt ihop helt bland allt folk...kul, kul. Men så är det. Var helt oförberedd och hade inget försvar. Får jag bara förbereda mig går det så mkt bättre. Nån som känner igen det?
Åh, vad jag lider med dig! Känner igen det så väl. Vissa dagar går det mycket bättre att hantera sådana situationer men om jag t.ex. skulle ha satts i en sådan sits igår när jag visste att vi misslyckats ännu en gång så hade jag totalt brutit ihop.
Vi är bjudna på ett bröllop senare i vår där jag kommer träffa på många gamla vänner och jag bävar redan för frågorna som jag misstänker kommer komma...
Styrkekram till oss alla!