Försöka igen efter MA :/
Nästa fredag ska vi på inskrivning. så tidigt lyssnar de inte efter hjärtljud va? Sen har vi tid för ul fredag v.32. Men kommer gå fort dit när man har semester.
Va jobbigt diche skönt att de kolla ordentligt!
Nästa fredag ska vi på inskrivning. så tidigt lyssnar de inte efter hjärtljud va? Sen har vi tid för ul fredag v.32. Men kommer gå fort dit när man har semester.
Va jobbigt diche skönt att de kolla ordentligt!
Jennie måste va en konstig känsla. Om 7 veckor har du en bebis!
Bubbas: tror det där är otroligt olika, en del syns de ju knappt på när de är höggravida, så var inte orolig! Men snart är det väl Ul?
Men jag börjar tro att det är fler än en för tycker redan magen börjat växa (även min man ser det) men kanske bara är gaser eller nåt. Men jag är väldigt smal från början, måste ju ha lite betydelse. Ha liksom fått en bula under "bukfettet" vid troskanten.
Den drömmen blir snart verklighet bubbas!
Grattis Bubbas! vilken känsla!
Jag ska på UL om en vecka, så nervöst. Men har betydligt mer symtom än sist så är hoppfull.
Idag har vi fått uppleva den underbara känslan att få se sitt foster ligga och sprattla. Så lycklig!
och det firar vi med en första spya nu på morgonen :P
hon flyttade bara tillbaka mig 3 dagar så 11+3 idag :)
Nu när jag var på toa så var det blod i trosorna. Känns jättejobbigt. Men var ju bara två veckor sen ultraljudet..
har lugnat mig nu, verkar inte komma mer. r i v.14, allt var bra p ultrajudet.
Alltså ultraljudet för två veckor sen.
Ringde mvc, hon trodde det berodde på att vi har haft sex så det kommer ifrån livmodertappen. Hon tyckte inte de lät som de var någon fara. Jag ska höra av mig om det kommer mer. Och undvika tunga lyft och vila. Man blir ju orolig men tror inte de är någon fara. Magen har vuxit massa denna veckan, måste ju vara ett gott tecken.
Vi hade det kvällen innan, så är troligen därför.
3 oktober är ultraljudet. Så bara en månad till :)
Vilken vecka är du i diche? Man kan väl få förvärkar tidigt som gör ont?
Känner igen mig björnmossa är riktigt jobbigt med långa menscykler.
Jag slutade med p-piller förra sommaren hade cykler som varierade mellan 34 dagar- 10 veckor, blev gravid sen första gången i december, efter MA var det likadant då hade jag cykler på 39 dagar men blev gravid på andra försöket, vill bara säga det att du kan bli gravid ändå!
Men bägge ggr jag blev gravid så hade jag börjat med rosenrot en månad innan, det ska korta ner cyklerna, märkte ju inte om det kortade cyklen men gravid blev jag :)
Vet inte om jag tipsat dig om det innan björnmossa, Men jag tog tempen då och då (tog oftare i början tills jag visste vad jag har för temp, sen efter tempstigning tog det alltid 14 dagar till mens, än hur oregelbunden cykeln var. Så då försökte vi regelbundet tills temphöjning sen tog vi en "paus". Det viktiga är att när man tar tempen är att man gör det direkt på morgonen ungefär samma tid. För mig skiljde det 0.5 grad före och efter äl, så behövde inte ta tempen varje dag.