Försöka igen efter MA :/
Ont i bröstvårtorna och ovanligt mycket flytning. Hoppas på att det är en rejäl äl! Nu blir de att ligga i. Hoppas de är äl isåfall är nog cykeln på rätt köl igen.
Ont i bröstvårtorna och ovanligt mycket flytning. Hoppas på att det är en rejäl äl! Nu blir de att ligga i. Hoppas de är äl isåfall är nog cykeln på rätt köl igen.
Va jobbigt jensan! Är ju jobbigt att g
Dumma mobil, skulle skriva, är ju jpbbigt att genomgå de en gång, men två?!
Idag hade tempen stigit vilket betyder att jag haft äl! Och vi som legat i hela veckan, så prickat in perfekt! Och då är menscykel 2 veckor kortare än vad den har vart, så kanske blir lite ordning på den nu!
Härligt med sparkar!
BIM på onsdag, tänkte ta ett test nu på söndag (lite tidigt kanske, men varför vänta :P Vi har bröllopsdag då så hade ju varit kul om det blev positivt)
Vet att vi prickade perfekt den här gången så har höga förväntningar!
Får alltid ömma bröstvårtor vid äl, hade de för 1,5 vecka sen så hade äl då (hade tempstegring med) nu har jag ömma igen! hoppas det är ett tidigt gravtecken, kan ju likväl vara mensen som är på g, men hoppas hoppas! Bröllopsdag och då också 1 år sen vi börja försöka, vad tiden går..
Spökstreck, kunde ana ett till streck när jag titta noga, men är billigt tidigt test ifrån tradera så kan kanske bli så. så får väl testa imorn eller på onsdag igen.
så här ser det ut
såg nu att det inte syns något på datorn, men är väl bara att vänta och se
Tog ett till nu, ej morognurin, blir två streck, väldigt svagt! Vet ni om man kan bli lurad, letade upp ett test sen i förrgår, och det var helt blankt (var tvungen att jämföra så de inte alltid blir så).
Är det plus om det är ett jättesvagt streck? vet att det bästa är att vänta och se, men mina nerver är uppe i varv nu kan jag lova!
Går nu i valet och kvalet om jag ska säga detta till mannen eller vänta, är rädd att ge han falska förhoppningar (han blev så jätteledsen när vi fick MA)