välkommen björnmossa, beklagar verkligen.
Vi fick konstaterat MA på RUL v. 12 (här gör man både vecka 12 och 18 om man vill) hade då dagarna innan haft lite lite blödning, vilket det står i alla böcker är helt normalt. Fostret hade dött i v.6
Man tycker det är så onödigt att det ska ligga kvar så länge, hade jag fått missfall i v.6 hade det nog varit långt ifrå så jobbigt. Vi tog sen en paus då vi inte ville ha barn precis i slutet på året, har hunnit med ett försök nu som inte tog sig och väntar nu på nästa ägglossning.
Jensan1: I höstas efter jag slutade med p-piller hade jag väldigt oregelunden mens mellan 6-10 veckors cykel, vilket ledde till att man ofta hade falska förhoppningar och egentligen ingen koll på om man hade sex på rätt tidpunkt. Då började jag ta tempen vilket har hjälp mig och gjorde att jag blev gravid, innan äl har jag 36.8 när jag går upp efter äl har jag 37.1 sen är det alltid 12 dagar från den höjningen till mensen. Jag jobbar oregelbundet så tar bara de dagarna jag inte går upp tidigt, för när jag går upp tidigt är det lägre. Testa det!