Försöka igen efter MA :/
Ja det måste nog vara nått sånt igen! Usch vad jobbigt det måste vara!
Kram!
Ja det måste nog vara nått sånt igen! Usch vad jobbigt det måste vara!
Kram!
Jag plussade inte förrän bim+1 efter mitt MA. Hade oxå känsliga test och testade innan så ge inte upp hoppet!
Nä plusset var väl ganska starkt fast ändå inte lika som kontroll-strecket... Testade inte mer efter det så vet inte riktigt om det blev starkare.
Men innan jag plussade så letade jag symptom och kände efter. Hade verkligen aldrig kännt mig mer ogravid. Sen köpte jag superkänsligt test och testade bim-4 och inte en tillstymmelse till spökstreck ens! Gav typ upp men det visade sig ju vara bra ändå! :D
Hur går det? Har du testat idag?
Har försökt få ett vul men har inte funnits tider. Idag ringer dom om ett återbud! Kl 1! Jag är livrädd och sitter och gråter just nu! Är så rädd för vad dom ska hitta, eller inte hitta!
Ja illamåendet är kvar och ömma bröst har jag egentligen inte haft fast lite ömma är de. Men är ändå så rädd att historien ska upprepa sig!
Kram!
Ja, jag får tänka så... Tack så mycket!
Kraam!
Åhhh det gick så bra!!! Jätte fina hjärtslag och allt såg bra ut! Är så lycklig nu! Tack ni som tänkt på mig! :D
Det tror jag absolut på!!! :D
Jag fick lergigan comp förra grav så jag har det hemma. Mår illa så jag gråter varje dag! Men törs ändå inte ta dom då jag förknippar dom med förra grav som inte gick så bra tyvärr. Vad löjlig man är egentligen!
Fast mitt största problem är inte illamåendet utan den alldeles för höga salivproduktion som helt plötsligt startat! Spottar JÄMT! Jag blir galen snart! Minns att jag hade det med min dotter oxå och det försvann först efter att hon var född. Så strax innan jul kanske jag kan börja få må bra :/
Nä Bubbas, försök att inte se det så! Din sambo lämnar inte dig för en sån sak!
Förstår att allt känns jobbigt och vet inte vad jag ska säga för inget hjälper när man känner så. Jag känner inte dig men tänker ändå väldigt mycket på dig! På alla här inne faktiskt! Det känns som en vän mår dåligt och det är jätte svårt!
Men salivproduktionen kan ju vara ett gott tecken! :D
Kraam!