• Bianca1

Försöka igen efter MA :/

Hej tjejer, får jag vara med?

Fick konstaterat ma i v 9. Fostret dött i v 8. Låter kanske konstigt men jag "kände" av när det skedde! Hade en konstig smärta (som dock inte gjorde direkt ont) i magen och sen nästan direkt försvann alla symptom! Från att ha kräkts regelbundet till att vakna upp och kunna städa och vika tvätt utan problem! Ringde bm direkt men det var ju nyårshelg så fick vänta en vecka.

Då såg man att fostret dött och även om jag "visste" så hoppades man ändå. Detta var 4/1 och jag fick tillbaka min mens för tre dagar sen och nu är den typ slut. Så jag vill köra på direkt, oberoende när den föds.

Hur går det för er andra?

Kram från mig!

• Bianca1

Nu är ju min mens slut och jag vill så gärna pricka in ÄL denna gång! Tycker ni jag ska börja med stickorna redan eftersom jag inte vet hur min cykel är nu efter MA, eller ska jag utgå från min gamla regelbundna cykel och börja med stickorna om en vecka? Kanske missar det då?

• Bianca1

Min mens tig slut igår och idag har jag jätte-ömma bröst precis som vid ÄL! Det bör ju inte stämma men som sagt efter MA kan det ju spöka hur som helst! Ska köpa stickor imån och börja testa, fast det kanske redan är försent då :/. Men om jag har ÄL nu så har vi ju i alla fall sexat en gång igår. Blir lång väntan till bim nu då :/

• Bianca1

Om man ska utgå från min vanliga cykel så har jag ÄL 19/2 och. BIM 4-5/3. Men det kan ju vara hur som helst nu efter MA

Har haft mens som slutade efter tre dagar, sen uppehåll en dag sen lite blödning en dag och nu är det mest ljusbruna flytningar när jag torkar mig. Allt känns mest hopplöst nu när man inte har koll på nånting! :(

• Bianca1

Så var det för mig med. Ringde bm och hon sa att det kunde vara mensen som kommit men det kändes tidigt tyckte jag. Och fyra veckor senare kom den riktiga mensen så i mitt fall det inte mens. Men hoppas du blir återställd fort och beklagar ditt MA!

Kram!

• Bianca1

Jag försöker på en gång, fast jag egentligen inte tänkt mig ett december-barn. Men blir för lång väntan :(

• Bianca1

Blir så rädd när jag läser om alla efterkontroller som alla gått på! Jag blev aldrig erbjuden nån sån! Bara ett gravtest!

Känner mig gravid fast jag nyss hade mens. Är rädd att nått är kvar, fast testet var negativt. Ingen ÄL ännu. I min "vanliga" cykel borde jag ha ÄL imån men nu vet man ju inte :(

• Bianca1

Har ÄL idag och vi kör på ändå. Vill bara ha ett barn, när det än föds

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/