• Bianca1

Försöka igen efter MA :/

Åh grattis diche79!!! Allt kommer gå bra!

Ja vad jobbigt Bubbas! Håller alla tummar och tår att det går bra!

• Bianca1

Marieulrika: hur har det gått idag? Väldigt oproffissionellt av personalen att skratta åt dig!

• Bianca1

Jag tänker hålla mig till minst bim nu på tisdag. Kanske väntar till helgen efter. Men känner på mig att jag inte ens behöver testa utan att mensen kommer istället. Känns verkligen ingenting! Den förra grav. Kände jag av nästan från att ägget fäste!

Marie: grattis till mensen! Är ju sån lättnad på nått vis!

Bubbas: håller tummarna!

• Bianca1

Bubbas: vad jobbigt! Vilken frustration! Jag ska oxå testa på onsdag tänkte jag ( om inte mensen kommer på tisdag, som jag är ganska säker på att den gör )

Känner mig ovanligt ogravid faktiskt! :(

Marie: ändå skönt att tillåta sig sådana svackor inland. Har själv en idag :( man är ju inte wonderwoman direkt...

Kram på er!!

• Bianca1

Ja som sagt vi finns här och förstår! Hoppas du slipper ha alltför ont och att det går över fort! Stor kram!

• Bianca1

Jag tyckte att mina ömma bröst försvann direkt men illamåendet satt i ca två veckor efteråt. Fast kraftigt minskat...är ditt borta?

• Bianca1

Väntan gör en galen! Min mens är ju i full gång så min väntan är ju över. Nu väntan på att det ska ta slut, sen väntan på ÄL sen väntan på bim igen.... Suck!

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/