• Bianca1

Försöka igen efter MA :/

Idag håller jag tummar och tår allt vad jag kan för dig!!

• Bianca1

Bubbas: du får vara hur arg och ledsen du behöver! Livet är verkligen orättvist ibland! Jag tänker mycket på dig! Kram!

Nu är ÄL över för denna gång men jag känner i hela mig att det inte tagit sig denna gång heller....vill bara skrika rätt ut!!!! Har inte haft några ömma bröst på senaste tiden vilket jag ALLTID har vid ÄL. Därför misstänker jag att jag inte har haft någon ägglossning trots utslag på Stickan.....

Är väldigt känslig just nu med. Vill bara gråta och blir arg när jag ser gravida(?)! Vill inte gå till jobbet och stå och packa upp söta bebiskläder som jag ändå inte kommer kunna köpa... Förlåt för att jag sprider dålig stämning nu...

• Bianca1

Ja hoppet är väl det ända som får mig att ens kliva ur sängen (och givetvis det barn jag faktiskt redan har!).... Behöver att alla tummar hålls då jag är lite gnällig just nu...

• Bianca1

Det kan ju faktiskt "bara" vara det! Jag tänkte oxå på en sak angående mitt MA: jag har gjort ett akut kejsarsnitt innan och vid efter kontrollen sa bm att jag hade ganska mycket ärrvävnad på livmodern. Kanske var så att ägget fäste i nån ärrvävnad? Fast då kanske det borde blivit MF istället? Åhhh vad man grubblar!

• Bianca1

Åh det låter härlig att hänga över toan! (Missförstå mig rätt!)

Jag ska spendera min helg i soffan med tacos med... Gråtandes..... Men jag ska ta mig i kragen imån och sluta tycka synd om mig själv!

Trevlig helg på er!

• Bianca1

Hej, inget vidare faktiskt... Känner mig fortfarande deppig och väldigt ogravid! Bim 1/4 så borde väl känna nått litet nu om det tagit sig... Har i alla fall ringt gyn och fått tid 10/4! Får se vad dom kommer fram till. Kollar dom sköldkörteln med eller ska man be om det? Kan det påverka ÄL tror ni?

Hur mår du själv Bubbas?

• Bianca1

Det borde ju inte vara något "fel" på oss då vi har lyckats bli gravida och den ena graviditeten slutade med en underbar dotter. Men efter mitt MA i januari så misstänker jag starkt att jag inte har nån ÄL eftersom symptomen är som bortblåsta! Har ALLTID kännt av ÄL! Typiska flytningar och ömma bröst. Men inget sånt längre. Och har alltid blivit gravid på första försöket. Men inte nu längre... Känner att nått är fel och är orolig!

Vet inte egentligen vad det är för undersökning dom ska göra. Men jag vill att dom kollar upp min ÄL på nått sätt... Om det går...

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/