• Jennie89

Försöka igen efter MA :/

Nej Diche =( Hoppas du får tid för vul snabbt. Har du kvar dina andra symptom?

Beklagar sorgen Bubbas.

• Jennie89

Lycka till Diche!  Hoppas innerligt att allt är bra.

Skönt Bianca! Sexa på och så håller vi tummarna för dig om två veckor =) 

• Jennie89

Vilken otrolig lättnad Diche! Vad glad jag blev =)

Hoppas det var sista blödningen du råkade ut för.  

• Jennie89

Såhär såg mina äl-tester ut i nov.
    Positivt tredje uppifrån, hade äl dagen efter (första gången jag verkligen känt av äl) 

Beklagar att vi blir fler. Din resa låter inte trevlig Inelg, hoppas det tar sig snart!

Jag har den senaste veckan äntligen börjat känna av min inneboende med små sparkar, det där fladdret hoppade den visst över. De senaste två veckorna har magen tagit en växtspurt och om ett par veckor ser jag nog gravid ut och inte längre tjock.  20+4 idag, hoppas att ångesten över att kolla på bebissaker släpper snart!

• Jennie89

Hej tjejer!

Grattis till plusset Mamisita!

Hoppas det är ett plus Idorf, det har ju gått ett par dar nu så hur ser det ut?

Skönt att första delen av utredningen är avklarad Bubbas. Det där med hinnesäcken vet jag inte vad den kan bero på. Hoppas ni får klarhet i det snart.
     Vad är nästa steg? Vänta?

Härligt med lite känningar Diche ;) Ska ni på kub?

Min käre sambo lånade datorn i ett par minuter och självklart gick hårddisken sönder. Paddan gillar inte familjeliv och det är fullt upp på jobbet nu mitt i deklarationssäsongen så jag har inte varit inne här på ett bra tag.
    Men jag mår bra! Ont i fötterna och ibland i benen (tack och lov för stödstrumpor då jag redan börjat samla på mig vätska, -de säger att det hjälper att dricka mycket, inte för mig iaf!)               

Den lille sparkar för fullt där inne mest hela dagen och jag försöker njuta av varje spark.  Otrolig trygghet att känna den varje dag!Magen växer som bara den men jag ser fortfarande bara tjock ut haha. Har börjat känna av magen när jag går i trappor och fötterna har aldrig varit längre bort. Hur ska detta sluta?
    Imorgon ska vi till Ullared, första gången för både mig och sambon så anar att det även blir sista. Listan är lång. Nästa helg ska vagnen beställas. Men jag kan nog fortfarande inte förstå, om fyra månader ligger den jämte mig och inte i mig. Nej, det känns overkligt.  
    23+5 idag, imorgon är 60% avklarat!

• Jennie89

Välkommen hit Soma. Beklagar ditt MA. Jag fick i aug i v16, fostret hade dött i v 9. Plussade igen i december.

Skönt att mensen kom tillslut Jensa! Då laddar ni inför ÄL?

Låter mysigt med illamående fortfarande Diche ;) det kan mycket väl vara livmodern, min är uppe precis under revbenen nu och den känns som en ballong, brukar kännas stenhård på kvällen. 
    I fredags fick jag för första gången frågan från en kund som inte träffat mig på tre månader om jag skulle ha smått, så nu måste det se ut som en gravidmage och inte bara tjockismage :)
    Jag kände med säkerhet första sparkarna i v 21, jag kände aldrig något fladder eller liknande utan det var sparkar direkt, tre dagar efter att jag kände det första gången syntes det utanpå. Fruktansvärd trygghet att det första man känner när man vaknar är en liten spark.

Usch vilken mardröm Bubbas :( sa de ungefär hur lång tid det skulle ta? 47 dagar... Att kroppen kan jävlas så med en.           

• Jennie89

Bubbas! Vilken kropp du har! =D
    Ah, vad jobbigt. Försök ta det lugnt i helgen och ring dem igen på måndag.  

• Jennie89

Hej tjejer!
    Jag är inne och läser här varje dag, men tycker det är besvärligt att skriva från en surfplatta (har fortfarande inte tagit tag i datorn som gick sönder för en månad sen, eller var det två?) men nu snor jag några minuter av jobbets tid.

SoMa72 skrev 2013-05-15 22:33:09 följande:
    När ni (ev) fick er första mens efter MA, hade ni ondare än vanligt då? Tror min är på g, har verkligen skitont...

Jag hade inte ont alls, kände däremot av äl. Förr hade jag jätteont när jag skulle ha mens, kunde vara sängliggande i två dagar så kändes konstigt att inte ha ont utan bara blöda (mer än vanligt)

Ja Bubbas, jag har använt en angelsound (vilket min bm inte rekommenderade) jag hade nog stressat igen den lille om jag inte använt den då jag inte kände några sparkar förrn v 20.
    Jag hörde första gången i v 11+0, jag lyssnade 1-2 ggr i veckan och ja, hände två gånger att jag inte hittade något men trösten "jag får försöka igen om fyra dagar" hjälpte. 
    Jag kommer använda den även nästa gång, otrolig trygghet att veta att den lever, men hade jag varit på fler vul kanske den hade känts överflödig.

Det är så roligt att komma in här och läsa :) Håller tummarna för dig Jensan! Min karl hade svårt för att ha sex på kommando när jag ville (och stickan sa att det var dags) vilket gjorde mig väldigt frustrerad.     

• Jennie89

Hmpf! Klart du ska få göra ett Vul! Med den långa cykeln du haft kan det ju skilja veckor. Du kan inte bara åka in? (Vilket läkaren som skrapade mig sa, "det är bara att komma in, vi säger inte nej till någon, trots att bm och de på 1177 sa annat)

Kan du slappna av något? Denna gången är det er tur :)  

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/