Hej på er! Hoppas alla har haft en bra och varm sommar! ;) Här går det väldigt bra, charlie är 7,5 månad nu och lärde sig sitta för några veckor sedan och sen dess har han blivit en mycket nöjdare bebis! Började avvänja nattamningen i juli när sambon gick på semester, så fick han ta han på nätterna och det gick bättre än väntat! Han fick dricka vatten ur nappflaska när han vaknade istället och det funkade bra tills värmen kom, nu somnar han verkligen inte om om han inte får välling. Så nu står vi där igen med nattmat ca 01.30 och 05.30. Någon som har något tips? Enligt bvc ska dom inte behöva äta på natten näringsmässigt men så är han ju en stor kille också, 8200 g för två månader sen.
Just det, jag är gravid igen! ;)
Dock hade jag en minimal blödning i tisdags med en liten ljusrosa fläck i trosan och lite på papperet när jag torkat mig, så var det två gånger sen jag kissat och sen inget mer. Inge ont i magen och inget vanligt blod. Fick två streck på testlagrets och gravid 2-3 på cb digital igår. Vet att det kan ge utslag flera veckor även om det var mf men vad tror ni? Tänkte göra ett cb digital igen om 1,5 v och se om det står gravid 3+ då. Då borde det väl var lugnt?