• jensan1

Försöka igen efter MA :/

Bubbas skrev 2013-02-22 19:17:34 följande:
    Idorf: Ja då är det som det "ska vara" vid ett mf. Riktigt obehagligt är det men bra att det kommer ut av sig själv! Ingen mens här än och jag är så trött. La mig i soffan förut och somnade direkt och sov utan problem 1 timme men hade gärna sovit längre. Sambon undrade om jag är gravid eftersom jag inte får någon mens och är såhär trött (han vet inte att jag testade mig i ons). Hatar dom här mellanlägena!

Senaste blödningen, var det ett mf eller du har haft mens imellan?

Efter mitt första MA tog det 6 veckor och 2 dagar innan jag fick tillbaka mensen. Riktigt riktigt drygt. Hoppas att det ger med sig för dig och att det antingen blir mens eller plus på stickan!
  • jensan1

Låter hopplöst att inte få varken mens eller plus! Hoppas det löser sig snart!

Diche, skönt att höra att det fortfarande går framåt med graviditeten!

Bianca, när hade du tänkt testa om du ska?

Själv fick jag utslag på äl-test idag, tjoho!! 21 dagar från att jag verkligen kom igång och blöda. Det hade jag inte väntat mig!

• jensan1
    Diche79 skrev 2013-02-28 14:59:28 följande:
    Stackare Bubbas, jag lider med dig. Kanske var ÄL förra veckan ändå då... Vänta nån vecka till och se vad som händer.

Jensan - då är det bara att sexa på nu då! :))

Bianca - håller tummarna för dig!

Jag tog ett till CB digital imorse, ville se om veckorna ökat. Förra veckan på BIM+2 fick jag gravid 2-3,
    imorse fick jag gravid 3+, så det går åt rätt håll iaf!

Härligt! Har ni bokat nått tidigt vul?
  • jensan1

Så beklagligt.... Som sagt, finns inget som kan trösta nu... Men tycker du gör rätt i att du begär att de kollar upp varför du inte får behålla.

Själv är jag förbi äl, vet inte om det kom nått ägg, men kanske. Vi var väl inte så intensiva, två gånger blev det, men det ska ju räcka får vi hoppas.

Usch ja, inte kul när det går åt pipan, nu får vi hoppas det var sista gången.

• jensan1

MItt försvann i samband med att fostret dog har jag för mig. För jag gick symtomfri i två veckor, sen kom blödningen och då konstaterades att fostret slutat växa två veckor tidigare.

Denna gången hade jag knappt några symtom alls men så visste jag att det var nått fel från början.

• jensan1
    Diche79 skrev 2013-03-06 12:23:21 följande:
    Hmm, ok...

Mina symptom är inte borta än. Ömma bröst, enorm trötthet, väldigt hög puls typ 80-85 mot normalt 55-60.
    Lätt illamående oxå. Magen är lite svullen till och från när jag ätit, plus den har börjat
    prata igen efter att ha varit tyst sista dagarna.
    Tänkte om det nu är MA igen, så borde väl symptomen minskat sen i söndags??

Satan, nu har mina förhoppningar ökat om att det kanske inte är kört ändå!
    Jag är i 7e v nu, 6+4 idag. Jaja, bara vänta och se, på fredag vet vi mer!

Symtomen kan ju komma och gå lite hursom. Tror inte du ska ropa hej än med tanke på att det inte kom klumpar och annat.
    Vi håller tummarna iaf för att det pickar på ett litet hjärta där inne!
  • jensan1

Definitivt positivt!!! Grattis!!! Håller nu tummarna att det stiger som en raket :)

• jensan1
    Diche79 skrev 2013-03-08 13:07:41 följande:

JAG HAR ETT TICKANDE HJÄRTA I MAGEN!!!  :)

Jag är så lycklig!!  Allt såg jättebra ut!  <3

Stor kram till er alla, trevlig helg!!     

Helt fantastiskt underbart att höra!!!! Vad sa de om blödningen?

Gud så glad man blev Skrattande

Bubbas, har du testat igen?
  • jensan1
    Bubbas skrev 2013-03-08 18:14:36 följande:

Ja jag testade imorse igen och fick två streck och det ena ungefär lika svagt som igår, dock synligt! Har fortfarande svårt att fatta så köpte ett digitalt idag som jag testar med imorgon för att få det lite mer svart på vitt. Hur går det för dig jensan?
    Åååhh, så roligt :) Helt underbart!!

Nja, en vecka efter äl idag. Eller vad jag tror var äl. Sjukt trött har jag varit denna veckan, lite ilningar i brösten och lite lätt illamående på efm men jag misstänker skengraviditet Skrattande

Så kul att se att det går bra i denna tråden!
Svar på tråden Försöka igen efter MA :/