Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Jag känner precis som er,man orkar knappt med vardagen.Idag har jag varit ledig och det har varit en riktig Skit dag. Jag har gråtit varit rädd för vad medicinen påverkar mig vår barnlöshet,allt.Sambon tröstar mig lite och tycker också det är jobbigt men här är vi också mest på olika håll hemma.Han sitter också mycket själv och jag orkar inte vara social.Jag sköter omvårdnad av sonen,matlagning rutiner allt.Är slut psykiskt om kvällarna.
Tror det är deras sött och stänga av problemet.På helgen umgås vi mer Tack och lov! Lagar god mat och myser i siffran med lite vin:)
Men något sexliv har vi knappt längre förutom vid äl och sambon sa häromdan att han kanske inte har kust när det är äl bara för att jag inte vill övriga dagar! Jag önskar såå allt hade varit annorlunda.
Läkaren ringde innan iallafall och första pergotime tabletten ska jag ta idag till cd 9.Ska man inte ta längre? Hoppas allt kommer gå bra nu.Men vi skulle inte behöva göra kontroller efter för och se hur det går,konstigt det gör man väll alltid med pergotime? Ska ringa igen om det.Vad jobbigt Chasing Dreams, tänjer på er och läser din blogg ibland.Hoppas ni ska lyckas.