Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Så, det har jag tagit första sprutan. Kändes lite jaha, det var det det, var det bara det..?
Så, det har jag tagit första sprutan. Kändes lite jaha, det var det det, var det bara det..?
Ni som gör ivf vad tar ni för vitaminer och/eller tillskott?
Gick och blev förkyld också. Kanske är bra inför ivf:en vem vet...
Häpp, nu ikväll så kom starten för kärringen, som nog kommer igång ordentligt imorgon. ännu ett försök åt fanders.... suuuck.
2a kurens tabletter ligger redo här hemma iallafall.
M och m: Jag tar mina vanliga. Aco kvinna (för mer folsyra) samt omega 3. Härligt att det gick bra med sprutan. Blev själv förvånad över hur lite det kändes. Vilken dos har du ? När har du blodprovskoll? Jag är också nojig att bli förkyld. Sonen drar hem nytt från dagis var och varannan vecka. Men när jag blev gravid med sonen hade jag rejäl influensa, så det behöver inte va negativt.
Gweny: Skit! Beklagar verkligen. Men skönt att pergo iaf gav dig ägglossning. Det är ju en början.
Jag äter omega 3, folsyra 1000mg, dvitamin
Jag vet inte,var sambon som kollade upp det.Men det är väll bara bra om han med tar. Eftersom jag konstaterat att jag har högt immunförsvar ska jag inte ha för mycket kosttillskott.Håller mig till folsyra chans omega 3 i fortsättningen.D vitamin,ska båda äta det? Oj vad mycket tabletter,man känner sig på nåt sätt sjuk detta är liksom en slags sjukdom.Helt sjukt det här!
Hur komplicerat är det att adoptera? Om vi skulle börja idag, vad skulle vi behöva göra rent konkret på vägen och hur länge dröjer innan vi har ett barn hos oss?
I fjol adopterades bara 341 barn till Sverige!
Ni som gör /gjort ivf, åker ni dit Boda för uttag och insättning?