• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Jahapp nu är det snart dags att få höra alla som blivit gravida under semestern då :-\ När de varit så härligt avslappnade och sexat till det lite extra, det bara råkade bli då...

• M  och  M

Tänker på prinsessan Viktoria nu ikväll, undra om de gjort IVF. Och om de kämpar med andra barnet..

• M  och  M

Min dotter har inte sagt så mycket tidigare, men igår kom mycket tankar. Att hon undrade om vi kommer få ett till barn någongång och om pappa kommer orka hålla bebisen om vi får ett barn till och undra vad hon ska heta. Och så sa hon flera kompisar namn som är två syskon och sen att jag är ju bara en. Jag skulle vilja ha ett barn till. Tror du vi kommer få det? Frågade hon mig

Det värkte i mammahjärtat kan jag säga.

Vi har aldrig pratat med henne om syskon och att vi vill ha det osv, så var dessa tankar kom ifrån vet jag inte. Lilla vän.

• M  och  M

Min dotter sa på förskolan ett tag att hon skulle få en lillasyster som heter vad det nu var. Man vet ju inte vad de tror och tänker heller personalen. Men de har inte sagt nåt i alla fall...

• M  och  M
    Kingston skrev 2014-07-22 10:34:23 följande:

Har fått så galet mkt pms-symptom de senaste 5 månaderna... Har aldrig någonsin tidigare haft några känningar av pms i mitt liv. Nu är det så illa att jag inte kan sova för att brösten gör så ont, magen är så svullen så det ser ut sol om jag är i 5:e månaden och humöret är som hos en schizofren...

Någon mer som har?

Har börjat fundera på hur min progrsteronnivå är egentligen?? Kanske är det den som är orsaken till att vi inte lyckas? Vad tror ni? Vet att det är flera av er här inne som har fått progesteron utskrivet, hur gör man?

Kram till er!

Här är det nästan tvärtom. Inga symtom alls förutom precis när blödningen börjar. Vet inte hur bra det heller. Har mer känningar när jag har ägglossning. Vet tyvärr inget om progesteron. Visade väl okej på mina texter gissar jag eftersom de sa att et såg bra ut då...

Vill att IVF-kliniken ska öppna efter semestern nu bara!
  • M  och  M

Bra precis för fem år sedan blev jag gravid med dottern efter 6 månaders försök. Typiskt mitt under semestern, klassiker Men inte i år.. Och inte i fjol heller...

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?