Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
? Grattis Alvia!! Lycka till nu!!! ?
? Grattis Alvia!! Lycka till nu!!! ?
(oj, ser att det blir frågetecken på mobilen- ska vara hjärtan:)
Ja vem vill inte det? Det är förjävligt och onaturligt!! Men nån gång måste de väl ändå bli vår tur....:-/
Okej, hur länge kan man blöda då? Skönt att fä det kollat och att veta vad mf kan bero på!! Hoppas att det går bättre för er framöver nu då!!
Surt...känner igen mig..de fattar precis ingenting .det är inte lönt att förklara ens. Vad de än säger så blir det så fel! Träffade oxå på en vän som blev gravid igen typ utan att försöka och vi skulle nog vart i samma v om jag inte fick mf det kändes förjävligt jobbigt..va tvungen o bara gå annars hade jag börjat böla i affären . Det är jobbigt att bli så ensam när ingen förstår en/tycker man reagerar "fel". Skönt att kunna lufta med er här!!
hehe det där va klockrent!Särskilt punkt 13;)
hehe det där va klockrent!Särskilt punkt 13;)
Brukar säga hur det känns innan..tex om det känns som mensvärk osv(som de gjorde igår:/) ..o så brukar han fråga.. lika jobbigt att konstatera varje gång:( Jag vill att det ska gå NU..!
do it!
Kollade temp denna månad,då den hade höjts ca en halv grad samt att trosan va torr så kändes det tämligen säkert att äl redan skett. (hade starkt posi. test dagen innan,dag 12)Så att kolla temp kan ju va ett tips.
Btw- Nån som vet när det är optimalt för kassa simmare att ta ett dopp i poolen?