Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Lycka till! Adoption har jag ingen aning hur det funkar... Har aldrig tänkt på det som alternativ, men det kanske man borde inte det jääääättedyrt och tar jääääätelång tid?
Grejen är att jag så gärna vill vara gravid själv igen! :-\
Får man fråga om kostnad MSL? Med de förutsättningarna hade jag lätt kunna gå den vägen också. Då vet man ju att man får en bebis i alla fall! :-P
Var hos läkare idag. Hcg hade äntligen börjat sjunka, hade typ 90 nu efter nästan fem veckor efter blödningen började. Och de såg inget konstigt på vul. Så nu ska jag tillbaka först om två veckor och ta hcg-prov igen för att se att det går ner på noll...
Börjar vara väldigt sugen på att gå till IVF iallafall. Tär på att fruktansvärt. Genomsyrar hela vårt liv nu känns det som. Finns med oss överallt. Jag vill kunna njuta av livet och av varann igen. Nu börjar alla gravida kompisar få sina bebisar också och jag känner att jag orkar inte ens fara och hälsa på. Känns jättejobbigt att sitta å säga åååååå så fin och höra förlossningshistorier och få frågan om man vill hålla osv. Och känns jobbigt att känna så då jag inte vill det.
Skräcken är väl om man inte lyckas med IVF heller :-\
Tänker oss i så fall ett sånt 3-pack. Då står det ju tre "färska" försök och tre frysta försök. Det betyder alltså att man har sex chanser?
Eller det kanske bara är fyra chanser? "Summan ger rätt att erhålla upp till tre behandlingar ledande till återförande av befruktade ägg och inkluderar eventuell återföring av frysförvarade embryon, högst 1 gång. Behandlingsserien är avslutad, då en behandling gett upphov till barn. "