Vi gravida från RMC Malmö
Karin; Hur går det med namn?
Karin; Hur går det med namn?
Håller tummarna att det kommer igång nu Tant Groda! Längtar efter en rapportering när du orkar :)
Hej tjejer!
Hoppas att allt är bra med er och era små (för er dom fått).
Tänkte kolla hur vi ligger till på barnfronten nu. Vi är ju en del som äntligen fått träffa våra små liv :)
Vem är kvar och när är det dags?
Grattis här oxå Pussel :)
Hej alla mammor!
Några av oss har kontakt på Facebook, men alla finns inte där eller är mindre aktiva.
Hur är det med er? Hur har ni det i sommarvärmen??
Hej Karin och Annanax!
Kul att höra av er :)
Här går det upp och ner, rutiner vet vi inte vad det är än... Kanske blir det bättre nästa vecka när mannen börjar att jobba.
Vi har haft strul med maten och dålig viktökning, så just nu får hon extra i flaska. Antingen pumpad mjölk eller ersättning (när inte mjölken räckt till). Det verkar som om det vänt och vågen är på väg uppåt, men det har "bara" varit en vecka med det nya så vi får se nästa vecka om trenden håller i sig.
Jag träffas gärna! Vill ju se alla små underverk :)
En fikaträff fredagen den 13:e låter bra! Vi ser till att det blir en fullträff :)
13.00 inbokat!
Annanax, hur går det för er?
Kram
Annanax, kommer denna förlamning att släppa längre fram?
Tänker på er!!
Angående fredag...
Jag har tyvärr hamnat i en depression och är sjukskriven på grund av en konstant oro för Hilma. Jag vet att jag borde komma ut och träffa folk, men är väldigt osäker på om jag klarar det på fredag.
Om jag inte dyker upp så hoppas jag att ni får det riktigt trevligt :)
Pussel, då detta är en öppen tråd skriver jag inte här vad det handlar om, men det är inte hemligt för tjejerna om de skulle fråga.
Kram på er!
Vet ännu inte hur jag gör imorgon, men hur dags bestämde vi och var?
Hej på er tjejer!
Hoppas att ni hade en riktigt trevlig lunch :)
Jag undrar om det finns intresse att träffas hemma hos oss i Löddeköpinge någon gång framöver?
Vad kul att ni är några här :)
Vi som var med när gruppen startade har fått våra små älsklingar.
Snart är det er tur :) Livet blir aldrig mer sig likt, på ett väldigt positivt sätt!
Välkommen Retrogirl och grattis till graviditeten :)
Denna tråd startades hösten 2012 så en del av oss har haft våra små hos oss i ett år eller något kortare. Min dotter är 10 månader nu :)
Vi som var aktiva då träffades ett par ggr och har fortsatt att hålla kontakten.
Vet inte hur det är med de tjejer som startat upp tråden igen.
Hoppas någon av dem svarar dig :)