• Maybe

Vi gravida från RMC Malmö

Annanax skrev 2013-05-20 15:24:56 följande:
    Jag ses gärna på förmiddagen/tidig lunch, så blir det mindre stressigt med dagishämtning.

Då passar det bäst på måndagen.
    Ska till psykologen kl 13 och det är så dum tid för hela den dagen blir lixom förstörd... 
  • Maybe

Vänta nu här, vilken sportpub?
    Jag undrar också om någon vet något bra ställe att parkera nära där vi ska ses? Jag bor i Malmö men har ont i fogarna så jag tar helst bilen =)
    Inte parkeringshus helst...  

• Maybe
    Annanax skrev 2013-05-20 17:23:00 följande:
    Puben till höger, espresso house till vänster och tågen i ryggen. Är du med? Jag träffas gärna en kväll nästa gång, så säg baratill när det passar dig, Jessica, så bokar vi. :)

Jag tror jag är med =)
    Fikar vi där på centralen då eller hur gjorde ni sist? 
  • Maybe
    Annanax skrev 2013-05-20 17:39:22 följande:
    Ja, vi är ju inte så rörliga... :)

Hahaha va roligt det lät Glad
    Ni som kör bil dit, vart brukar ni parkera? 
  • Maybe
    Malphie skrev 2013-05-20 17:48:21 följande:
    Jag har bara varit där en gång och då ställde jag mig i parkeringshuset, men måste hitta ngt annat ställe för det var dyrt att stå där. Borta vid Slagthuset är det kanske billigare?
    Kan va värt att kolla upp iallafall.
    Finns ju vid stortorget med men det kostar där med, vet inte hur mycket 
  • Maybe

Jag får se hur jag gör imorgon. Har jobbat i helgen och känns riktigt tufft. Är helt förstörd. Vet inte hur jag kommer må imorgon...

Om jag kommer, hur vet man vilka som är ni? Jag har aldrig gjort sånt här innan... :-P

Tänkte det kanske finns fler gravida som också ska fika där så då går man kanske o sätter sig o pratar med fel personer :-P

• Maybe

Har legat vaken mellan 1 och 4.30 ungefär så jag är inte på topphumör idag direkt.
    Jag hoppas jag kanske kan sova en liten stund till och piggnar till lite så jag kan komma och fika.
    Dyker jag inte upp så har jag somnat på soffan Tungan ute  

• Maybe

Har vi kommit fram till ändrade planer eller vad pysslar ni med nu?? Glad

• Maybe

Jag har lite mer inplanerat nästa vecka men jag kan säkert ses en snabbis ändå =)

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö