Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!
johanna5678 skrev 2012-11-22 09:21:11 följande:
Nu frågar du inte mig men jag blandar mig i. Tycker f ö att du har ett märkligt tilltal! Är du lärare på grundskolan? Utgår ifrån att du känner till "valstugeskandalen". Inte ens politikerna själva vågar kritisera eller yppa de allra minsta dubier vad gäller invandringen. Bara om de filmas med dold kamera! Vad skulle man vinna på att ta en diskussion med en sådan? Då kommer Jimmie in i bilden och han kan ta i frågan och diskutera den och t o m uttrycka att det inte bara blir härligt och mångkulturellt när folk invandrar till Sverige. Det finns många problem och baksidor också. Om någon tror att det på minsta vis blir mindre "rasism" för att man tystar ned folk och lägger locket på så är det en rejäl tankevurpa. Det är det "larvande och hyschandet" som gjort mig till SD:are efter att ha varit sosse hela livet och röstade första gången på 70-talet.Nej jag är inte lärare. Är du? Vad är det för tilltal du menar? Här ska vi inte tystas men jag menar att rasism förekommer överallt och i alla former så när du kommer dragandes med en Youtube-video så känner jag bara... Jaha?!