Var med i Nätfighten på Familjeliv och tillsammans bekämpar vi rasisterna en gång för alla!
Men det är ju bra att du reagerar och agerar iallafall.
Ursäkta föregående inlägg, jag råkade posta bara en del av mitt inlägg på något konstigt vis. Det jag ville säga Errol var att SDs förslag om att sticka till 1 miljard (var det?) till hjälporganisationer hjälper inte de krigsdrabbade. Pengarna kan inte stoppa några krig. Jag kan också tycka att det är på tiden att västvärlden ger tillbaka av allt de en gång har tagit. För bara några hundra år sedan fram till idag så har de rika länderna gått in i fattiga länder i främst Afrika för att urholka deras resurser som guld, diamanter och andra tillgångar. Även människohandel som slavar har förekommit i stor skala. Mycket därför är dessa länder nu så fattiga att de inte ens kan försörja sin egen befolkning. Rasismen kanske startade i samband med slavhandeln och än idag ser man ju svarta som lägre stående. Afrika skulle annars vara den rikaste kontinenten om det inte vore för urholkningen. Sen vill jag påpeka att den som flyr till Sverige inte genast börjar få bidrag. Flyktingar som kommer hit får ytterst lite pengar. Var har du fått siffrorna ifrån? Alltså de övriga förutom de som handlar om barnbidrag?