7 månaden med försök.. Fler?
=(((
fan, hade verkligen lite förhoppningar på den här gången efter kontrastundersökningen.
Hej alla! De sista dagarna har jag befunnit mig lätt åksjuk i IVF-karusellen. Många besked och mycket annat har gjort att jag ej kunnat/orkat skriva. Håll gärna en tumme för oss idag att något embryo överlevt och kan sättas in. Känner mig liiiite nervös Kram alla och ha en underbar dag! Alla som är lediga imorgon får njuta lite extra!
Ruvardag 11 för mig/oss idag. Känns som det inte går vägen men man sak väl inte vara så negativ hela tiden. Fast det är svårt. Håll tummarna för oss på midsommarafton för då är det officiell testdag. Kan nog inte hålla mig innan men då är det dags "på riktigt" Kram alla som kämpar!
Från det roliga till det tråkiga. Här är det deppigt värre... Inte haft ÄL sedan nyår trots ett Pergo-försök och dessutom en neg IVF. Varför har det blivit så här????? Det går ju inte att få barn om man inte ägglossar. Har ju alltid varit regelbunden förr. Blir så ledsen och känner mig så himla ynklig. Usch! Nu ska jag rycka upp mig lite så kanske semestern kan bli lite trevlig i alla fall. Kram på er därute!