7 månaden med försök.. Fler?
Gå in på länken ovan, där finns tips som kan göra det lättare att bli gravid
Ha en härlig dag
Jag vet att min rökning försämrar chanserna. Men det är slut med det den 28 februari.
Har ni andra som försöker kollat ert sköldkörtelvärde? Jag äter ju levaxin. Det är många som går med förhöjda värden utan att veta om det. Det kan ju försvåra att bli gravid. Ska ligga under 2 när man försöker bli gravid. När jag kollade mitt låg det på 88.
Om ni inte har gjort det så gör det.
Känner igen mig tvålen. Det finns dagar då det är totalt mörker. Då jag blir så deprimerad att jag inte vill gå ut eller prata med någon. Min kusin väntar också barn nu. Några år yngre än mig men inte mycket. De började försöka efter att de hade gift sig. Tog typ på bröllopsnatten. :(
Jag brukar ha mina värsta dagar på äl+10 ungefär. Då jag har testat negativt och vet att det inte tog sig nu heller. Då känns inget roligt. Vill inte ha sex med mannen, vad är meningen liksom. Och sen ska man bara vänta ut den jäkla mensen innan man kan börja försöka igen.
Man hör ju bara andra säga tänk på något annat. Hur lätt är det? Det enda jag kan tänka på är att månaderna tickar på och jag blir bara äldre och äldre. Tänk om mina ägg inte funkar? Att det är kass kvalitet på dem?
Nä, nu ska jag sluta, deppar bara ner mig nu. :)
Jag ska plussa i Maj!! Varje gång jag testar någon ny mirakelkur så får jag lite mer positiv go i mig. Munkpepparn kommer att göra mig gravid. Helt klart.
Nu har alla vi här försökt länge nog. Så vi kommer att plussa 2013. Det är jag säker på. Frågan är bara vem som blir nummer 2 i tråden.