• Anonym

MIna bröst

nyttmedelande skrev 2013-01-14 17:46:30 följande:
    Alltså, jag är mest för små bröst. Men den här bilden är fantastisk. Ja även brösten är fantastiska Glad  Jag vet inte om man kan skriva såhär, men stämningen i bilden är helt underbar. Ljuset och färgerna... wow

Det blir en Oscar för bästa foto och ljussättning Glad 
  • Anonym
    Svatte skrev 2013-01-16 07:59:23 följande:
    Jag gillar inte heller stora bröst, tycker tvärtom det är avtändande. Det är precis lika kvinnligt att ha A,B,C och D som att ha monsterbröst i F och G. Stora bröst får mig bara att tänka på fetma och pensionärer.

Jag tycket precis tvärtom...
  • Anonym
    Putt B skrev 2013-01-21 09:32:43 följande:
    Så för att vi uppskattar ett par vackra bröst så är vi äckliga ?

Låter som en riktigt bitter kvinna.... har du inte fått cred för dina bröst ?...
    Eller så anser hon att hennes bröst inte till allmänt beskådande. Tycker med att denna och resten av dessa tråder är ganska patetiska. Tjejer som söker självbekräftelse och desperata män (?) som runkar till dom.
  • Anonym
    Anonym (Meya) skrev 2013-01-21 12:27:22 följande:
    Jaha.. så tog dem bort min bild för att den var inte så himla lämplig för brösttråden..?
    Nu förstår jag varför det finns bittra kärringar här på FL som inte har något bättre för sig, suck suck. Inga mer bilder här framöver.  

MOOOOOHAHAHHAHAHA
  • Anonym

Jag har haft stora hängbröst sen åk 7 och det var skitjobbigt då. Sen lärde jag mig gilla både mig själv och min kropp. Nu är brösten en del av mig och jag älskar dem lika mycket som jag älskar mig själv. Efter barn nr 2 och omlagd kost sitter jag här 13 kg lättare och med två skinnpåsar. Men jag gillar fortfarande mina bröst, det jag kan sörja är att jag inte kan ha urringat som förr, för vem vill visa upp eller se krusat läder? bristningarna är från tonåren och lite från graviditeter, men som sagt brösten är en del av mig och jag älskar mig själv....precis så som jag är.

• Anonym
    Putt B skrev 2013-01-21 16:25:33 följande:
    Tråkigt att du inte kan förlika dig med dom... även om du har din åsikt om dom, så tror jag att det finns positiva saker med dom i alla fall... och din sambo tycker säkert om dom.. du vet.. brösten gör ju inte kvinnan.. det är kvinnan som gör brösten...

Du behöver inte upprepa vad nån annan skrivit innan dig.
  • Anonym
    Anonym (mums) skrev 2013-01-22 00:06:42 följande:
    Vågar man visa mer än så?? ;) med tanke på att många bilder togs bort.

Åååh, vilken spännande bild.
    Skulle gärna lyfta lite till på tröjan och utforska mer av vad som finns där under. Glad
  • Anonym

De är så fina tror jag men om du visar mer så man se hela bröstet. Utan bröstvårter är lagligt

• Anonym
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 23:27:19 följande:
    Lite risker får man ta här.. men nu hoppas jag bara på att inte bli avstängd..Oskyldig

Mmm, njuter av morgonkaffet och utsikten !
  • Anonym
    BusRåttan1 skrev 2013-01-23 23:27:19 följande:
    Lite risker får man ta här.. men nu hoppas jag bara på att inte bli avstängd..Oskyldig

Runkade tre gånger till dina pattar.
Svar på tråden MIna bröst