• Anonym

MIna bröst

• Anonym
    Anonym (rosa nattlinne) skrev 2013-02-18 10:20:20 följande:

Mmmm, så vackert.
  • Anonym
    Anonym (rosa nattlinne) skrev 2013-02-18 10:20:20 följande:

Jag vill så gärna dra ner tyget lite!
  • Anonym
    stief84 skrev 2013-02-18 15:24:58 följande:
    det vill vi alla.
    Hur många är vi? Frågar vi snällt kanske hon är hjälpsam?
  • Anonym

Smecker... stackare..

Är du fortfarande skolpolis också ?

Det är många frågor i världen vi lever i och det är inte säkert du hinner få svar på alla.  

Jag är inte säker på att du får vettiga svar heller om du kallar folk för grottmongo..

kram på dig..stackars lilla människa            

• Anonym

just nu finns det inte så mycket för mig att vara glad för här i livet. Men en sak som glädjer mig, det är att jag inte ser ett par kvinnobröst som fettsäckar. För min del kan jag njuta av formen, kan nästan tänka mig hur det skulle kännas att låta mina fingrar smeka dem. 

tack för att du upplyser oss om det här med fettsäckar. det är som kejsarens nya kläder. vilken bluff de flesta av oss har gått på 

• Anonym
    Smecker skrev 2013-02-19 10:15:46 följande:

Förvisso, men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst. Det är en ytterst begränsad del av en helhet, så frågan kvarstår:

Varför blir man till sig av en bild på random fettsäckar? Är det för att man tror att man har halva inne?
    Troligen så blir man glad för att man får se något vackert. Bröst, solnedgångar, bilar,..alla gillar vi olika saker.

Bara för att du verkar tycka bröst är fettsäckar så gör inte alla det. Vissa tycker bröst är vackra. 
  • Anonym
    fortsätt paddla skrev 2013-02-19 11:58:03 följande:
    Jag kommer ihåg en kille från femteklass. Han mådde så jäkla dåligt. Han hade det jobbigt hemma. Ingen såg honom.
    I skolan betedde han sig som ett svin, han blev sedd. Dom flesta tyckte att han var grymt jobbig och stökig men han blev sedd.
    Tycker fortfarande så synd om den killen.
  • Anonym
    Anonym (Tutt älskare) skrev 2013-02-19 12:03:08 följande:

Här vet man ju inte villka man ska tycka synd om
    jag tycker synd om dem som ser bröst som fettsäckar
Svar på tråden MIna bröst