• Anonym

MIna bröst

Smecker skrev 2013-02-19 12:50:03 följande:

Läsförståelsen blir tydligen med skadad. "Skulle kunna sitta på vilket grottmongo som helst".

Ah, skolpolis, vilka minnen det väcker. Fast då var jag snäll mot grottmongon med.

Jaha... fick du vara inne en stund på rasten idag Smecker?

Men försök hitta någon att leka med, det är inte bra om man är ensam för mycket...  
  • Anonym
    Smecker skrev 2013-02-19 13:05:02 följande:

Nej jag fipplar med min insmugglade mobil på rastgården. Skall strax göra en Charierre.
  • Anonym
    Smecker skrev 2013-02-19 12:53:28 följande:
    Jag kan också tycka att bröst är vackra. Vilket inte är samma sak som att jag dreglar, spelar fickpingis så fort jag ser ett par och frenetiskt börjar knattra inboxningar med vänsterhanden.

Tror du att alla tjejer som solar topless på stranden är kåta på dig? De visar ju brösten.

Varför skulle jag tro att alla som visar brösten är kåta på mig för?

Visar de brösten vill de väl visa dem och tycker jag de är fina så talar jag om det. Inget konstigare än så.

Bröst är fint på bild med.
  • Anonym

en del här på fl är så högt stående över oss flesta medlemmar. de vill frottera sig i sin vishet och förmåga att kunna se klart och tydligt på saker och ting. genom att upplysa oss om sin vishet höjer de sig ännu mer. åh xxx du är så vis, så klok, så mäktig

• Anonym
    Smecker skrev 2013-02-19 14:50:53 följande:

Det verkar vara symptomatiskt att tuttgloende ger försämrad läsförståelse.

"skulle kunna" är nyckeln. Varsågoda.
    härregud din förmåga att uttrycka dig fullkomligt bländar mig
  • Anonym

Det är ingen brösttråd längre utan det är skolpolisen smeckers diskussionstråd nu. Smecker har sina intressen (något udda). Andra gillar bröst! Tur vi är olika men svara inte på Smecker mer nu. Och Smecker svara inte på detta.... Må brösten vinna!!

• Anonym

Det är ingen brösttråd längre utan det är skolpolisen smeckers diskussionstråd nu. Smecker har sina intressen (något udda). Andra gillar bröst! Tur vi är olika men svara inte på Smecker mer nu. Och Smecker svara inte på detta.... Må brösten vinna!!

• Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 14:32:14 följande:
    Om vi tittar på nästa finkulturella inlägg från dig.

#1446 - där säger du såhär om kvinnor som lägger upp bilder på sina bröst.

START CITAT SMECKER

"men det är fortfarande random fettsäckar som skulle kunna sitta på vilket bekräftelseknarkande grottmongo som helst."

SLUT CITAT SMECKER

You tell me.

Men det är väl de ylande dregel-juckande hundgårds-jyckarna som han syftar på? Kvinnan KAN vara hur som helst men det är tydligen inte så viktigt.
  • Anonym
    eflec skrev 2013-02-19 16:14:32 följande:
    fettsäckar Smecker? nu blir nog din gamla  tutt-fia ledsen...

Det tror inte jag. Hennes läsförståelse är mycket bättre än din, och hon skulle troligtvis tolka honom rätt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-02-19 15:05:39 följande:

Varför ska vi inte svara på Smeckers inlägg? Ämnet är bröst och ordet är ju fritt. Han har en poäng medan du bara är arg och otillfredsställd.
Svar på tråden MIna bröst