• Anonym

MIna bröst

Vet inte om jag skulle våga lägga upp en bild på mina bröst, eller "skal".

Hade liten byst innan barnen, men nu är det ena bröstet lite rundare än det andra som hänger platt (går typ inåt)
    Kan inte ha en enda bh som sitter ok, alla skaver hårt på ena sidan. Är så grymt ledsen över detta. Har en smal kropp i övrigt, men brösten är hemska/obefintliga skinnlappar.

• Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-11-13 22:31:59 följande:
    Två par bröst kan inte ens med bästa av viljor betecknas som alla bröst. Vidare så tror jag heller inte att ovan visade bröst representerar en sådan spännvidd av variation att de kommer i närheten av "alla bröst"

Med det sagt så gillar jag många (kanske de flesta) nyanser av av bröst  

Jag menade givetvis att du inte har någon specifik typ du föredrar. Utan att du gillar de flesta bröst.
  • Anonym
    fläta skrev 2012-11-20 20:32:41 följande:
    De är stora och hängiga. Jag gillar nog allt med dem. Jag är väldigt nöjd med dem helt enkelt, tycker att de samspelar så trevligt med maken och gillar också att själv röra vid dem. 

Bild?
  • Anonym

Finns ju en flitig rumptråd...kom igen nu tjejer fram med pattarna....

• Anonym
    Anonym (xx) skrev 2012-12-14 08:21:15 följande:
    Har visat upp mig i båda trådarna så mig kan ni inte klaga påTungan uteObestämd

Fiiiint....
  • Anonym
    Anonym (xx) skrev 2012-12-14 08:25:46 följande:

Ser ju riktigt bra ut.... gillar normalt inte fixade bröst med dina ser naturliga ut.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-14 08:27:26 följande:
    Ser ju riktigt bra ut.... gillar normalt inte fixade bröst med dina ser naturliga ut.

Du måste skämta om du tycker de ser naturliga ut! Jag tycker dock det var ett lyckat ingrepp.
  • Anonym
    jonte02 skrev 2012-12-14 10:32:02 följande:
    Fina! Bröst är trevligt kvinnliga .

Dessa är dock ej kvinnliga bröst utan proteser.
  • Anonym
    Anonym (små gelehallon) skrev 2012-12-14 17:56:35 följande:
    Små bröst kan också vara vackert :) Gillar mina fast de är som små gelehallon

Jättte jätte fina =) 
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-12-14 18:25:41 följande:
    Du får prova lite vintage (läs second hand), tror du hittar rätt iaf
    Du är helt klart inne på rätt spår... jag skulle kunna tänka mig en vinröd sammetsklänninig åxå =)
Svar på tråden MIna bröst