Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
... för att SE om vi lyckats... Skulle det förstås stå... :)
... för att SE om vi lyckats... Skulle det förstås stå... :)
Min första mens efter mf var konstig. Mest brun, mkt mindre än vanligt och höll på i 2 dagar knappt (vanliga är typ 5 dagar med mkt blod). Så var en mini-mens första efter mf.
Jag är försiktigt glad. :) Eller klart att jag är glad, men försöker inte ha några förväntningar (lätt, NOT!). Men vill göra VUL veckan före jul. Då vet jag om det blev nåt denna gång. Ska vara i vecka 7-8 då, så om det finns bebis ska det synas. Kommer att vara dödsnervös!
Jo det känns bra!! Ska boka in VUL veckan innan jul. Då borde man se hjärta om det finns nåt. Är i vecka 8 då tror jag. Skulle helst vänta en vecka till, så att det inte blir ett för tidigt VUL. Vill ha besked med en gång om det finns nåt foster eller inte. Tvivlar dock på att gyn har öppet mellan jul och nyår. Ska ringa i kommande vecka.
Håller tummarna för er andra! Kramar!
Om man testat negativt och sedan positivt så ÄR det en ny graviditet. :) Om det är tydliga svar alltså och inga spökstreck (som är vanliga på CLs icke-digitala test.
Men jag röstar alltid för CLs digitala!!
Idag fick jag GRAVID 2-3! :D Fast det har jag fått de andra ggr också då det blev MA, samt 3+ på digitala. Men ändå skönt att de att det går framåt!
Jaha, det var min gyn som sa att om man får helt blankt på gravtestet och sedan får klart positivt efter det, efter missfall, så är det en ny graviditet. Men det stämmer alltså inte?
Eller du kanske menade om det aldrig blir negativt? Ja då är det klart att det kan vara en ny graviditet! Att det liksom inte hinner bli negativt innan nya bebben bakas. :)
Då förstod jag vad du menade! :)
Hoppas det blir starkare streck nu då!
Symtomen hittils är: lite ömma bröst, illamående och molvärk. De tidigare graviditeterna har jag inte mått så här illa som nu. Hoppas det är ett gott tecken! :)
mteriksson: Håller tummarna att det inte är kört ännu!! Du kanske hade ÄL senare än du tror?