• KMW

Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???

Jobbigt med sjukdomstider Linda! Gjorde du någon vägning till slut?
    Här har vi klarat av både förkylning med feber och öroninflammation förra veckan. Kul värre!!

Jag tappade 1 kg förra veckan vilken kändes som en skön revansch efter att ha gått upp veckan innan. För första gången på tio år typ väger jag nu under 60 kg. Inser dock att siffran på vågen inte alltid är relevant, särskilt som jag tappat mycket i muskelvikt senaste 2 1/2 åren, men kan ändå inte låta bli att glädjas lite.
    60 kg var ju mitt ursprungliga mål men sänkte det till 58 när jag märkte att det flöt på bra. 58 är min lägstagräns enl VV så där blir det stopp och fokus på toning istället.

Hur går det för dig Anders, efter att ha börjat äta vanlig mat igen?

• KMW

Anders; jag skulle skaffa mig ett löpband illa kvickt om det inte vore så att vi flyttar utomlands i sommar. Just nu jobbar vi på att göra oss AV med grejer, inte skaffa nya. ;)

Jag är precis som du. Går upp i vikt på helgen och ner i veckan då jag unnar mig lite mer på helgerna. Det skulle ju vara förbaskat tråkigt om man inte fick ta sig ett glas rött eller äta några godisbitar på helgerna.... ;)

Linda; skönt att det blev +-0 trots allt. Man kan ju inte ligga på topp jämt.

• KMW

Maken är från Australien så flyttlasset går till Melbourne...

• KMW

-0,9 är ju bra. Jag har tappat 0,5 den här veckan så det är jag nöjd med.
    Grattis på bröllopsdagen. Hoppas ni får en härlig helg med (lagom) mycket godsaker...

• KMW

Wow Linda, vilket resultat! Fantastiskt!
    Du kanske ska erbjuda dig att vara med i VVs reklam. Den med Shirley känns.... sådär... ;)

• KMW

Äntligen!! På väg till Friskis för första gången på typ 10 månader. Första träningen efter förlossningen. Håll tummarna för att det går bra.

• KMW

Svinkul Linda!! Känns lite i vaderna och rumpan idag, men så ska det ju vara.

För övrigt så viktväktar jag lite dåligt just nu. Fuskar en del för jag orkar inte riktigt. Lillfisen har plötsligt fått för sig att det är kul att äta varannan, var tredje timme på nätterna och sen ta morgon vid sex. Behöver jag säga att jag inte är road??
    SÅ trött!!

• KMW

Stora killen är 2 år och 2 månader och lilla killen är 3 månader.
    Hur gammal är din/dina?

• KMW

Serieäter kakor. Varför baka när man inte bör äta? Korkat!!

• KMW

Oh, gillar ditt tänk. Bara baka på fredagar för min del alltså. Lär bli svårt att hålla..

Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???