• KMW

Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???

-0,9 kg den här veckan och nu nere på 61,1 kg och 1,1 kg kvar till målvikt. Får se om jag kanske tar nåt mer kilo när jag ändå är i farten om det flyter på bra. Hur går det för er andra? Det verkar vara många som inte är så aktiva i den här tråden och det är lite synd. Det är kul om man kan peppa varandra och utbyta tips och idéer tycker jag.

• KMW

Känner igen det där sötsuget.
    Min räddning är chokladmousse från Ekströms som man vispar med mjölk, 4pp och Kesella kvarg vanilj med fruktsallad 2pp för 3 msk om jag inte minns helt fel.

• KMW

Skönt att övergången gick bättre än förväntat Anders!

-1 kg är ju superbra, Linda!!

Hur långt har ni andra kvar till målvikt? Tänker ni köra jämviktsprogrammet ett tag sedan?

Kul att du hittat hit Snowinsummer! Mitt bästa tips är grönsaker och frukt och att äta regelbundet, gärna var 3e timma, för att hålla blodsockret på en jämn nivå. Ha frukt och morötter tex till hands för mellanmål när suget sätter in.
    Sen har du ju dina bonuspoints du kan använda. Jag har bestämt att jag får använda bonuspoints på helgerna men inte i veckorna.
    Tyvärr så finns det ju inga genvägar utan det handlar bara om att bestämma sig...

• KMW

Snowinsummer; eftersom jag helammar så har jag ganska många pp att spendera och min frukost brukar gå på 6-7 pp.
    Då äter jag två skivor av Pågens osötade fullkornsbröd med ett par tsk Bregott mindre, 2 skivor skinka och paprika, samt en stor kopp kaffe med 1 dl lättmjölk. Är jag mer hungrig så kompletterar jag med en banan.

• KMW

Invigning imorgon bitti. Håll tummarna för en fin siffra.

• KMW

Nice Anders. Jag fick -0,7 så jag är också nöjd. Är egentligen bara 0,4 kg bort från min målvikt men har bestämt att jag ska försöka ta två kilo till. 8,5 kg på 8 veckor är inte så illa pinkat. Amning is da shit!! ;)

• KMW

Hej Pusselbiten. Grattis till viktminskningen!

Själv hade jag födelsedagshelg med frosseri i alla dess former så det får bli en himla massa promenader den här veckan för att kompensera det...

• KMW

Den här veckan har spårat ur totalt och jag har inte ens FÖRSÖKT att viktväkta dom flesta dagarna. Väntar mig en fin liten viktökning imorgon när jag ställer mig på vågen...

• KMW

Nä, förhållandevis inte med tanke på hur mycket jag svullat...

Svar på tråden Ok - viktväktartråd- - finns ni kvar där ute???